  • 1. Data: 2009-04-11 20:56:41
    Temat: jaka minimalna grubośc posadzki w budynku gospodarczym i jaki beton?
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Witam
    chcę wylać posadzkę betonową w budynku gospodarczym ok ok 50 mkw
    będzie to w przyszłości garaż
    jaka minimalną grubośc posadzki moge wylać ,jaki beton B10 starczy?
    posadzka będzie na żółtym piachu
    i czy waszym zdaniem opłaca się krecić samemu w betoniarce ?

    kiedyś puźniej w drugim miejscu planuje też naprawę starej posadzki ,
    nie jest popękana ale bardzo nierówna w sensie wystajacych kamyków co mi
    trochę przeszkadza
    co w tym wypadku będzie najtańsze?
    żwir juz mam
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-04-12 17:55:34
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Szumek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > nie jest popękana ale bardzo nierówna w sensie wystajacych kamyków co mi
    > trochę przeszkadza
    > co w tym wypadku będzie najtańsze?
    > żwir juz mam

    Zależy w jakim rozumieniu ten "żwir" - żeby znowu się nie okazało,
    że kamyki wystają ;-)
    Do wierzchniej warstwy to raczej piasek.

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2009-04-13 18:37:29
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Użytkownik "JKK" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Zależy w jakim rozumieniu ten "żwir" - żeby znowu się nie okazało,
    > że kamyki wystają ;-)
    > Do wierzchniej warstwy to raczej piasek.

    kamyki wystaja bo stara posadzka ma z 40 lat
    trochę słaba i się poprostu wytarła
    a nowy zwir jest taki jak trzeba bez wchodzenia w szczegóły
    zostało mi sie z inny prac

    ale wracając do tematu jaka grubość i jaki beton ?
    mam 2 betoniarki 120L ładowarkę do wozenia betonu
    więc to chyba najlepszy pomysł zeby samemu pokrecic