  • 1. Data: 2009-04-11 18:53:41
    Temat: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze.
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Maniek4 napisal:
    > TK

    Z wzajemnoscia. Oby Ci jajko jutro smakowalo,
    a poniedzialek Cie nie utopili :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 2. Data: 2009-04-11 18:54:33
    Temat: Wesolych swiat drodzy grupowicze.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    TK

  • 3. Data: 2009-04-11 19:03:57
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy>

    Maniek4 pisze:
    > TK

    Dołączam się i ponadto życzę sił duchowych w pokonywaniu trudności w
    urzędach, a urzędnikom wraz ze mną większej wyrozumiałości dla inwestorów.

    detektyw

  • 4. Data: 2009-04-11 19:05:25
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > TK

    Wesołych Drogi Mańku
    Wesołych dla Wszystkich.
    Jajka pomalowane i poświęcone;)

    Kris

  • 5. Data: 2009-04-11 19:18:52
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    I ja sie dolacze z zyczeniami
    smacznego jajka, mokrego dyngusa,
    a także odpoczynku w rodzinnym gronie

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 6. Data: 2009-04-11 19:51:35
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    > TK

    Ja w ten kit nie wierzę :-) Nie łykam tego więc nawet nie wiem co miałbym
    życzyć akurat z tej okazji :-) No życzę żebyście uniknęli kary śmierci na
    krzyżu lub szubienicy :-)

  • 7. Data: 2009-04-11 20:04:22
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    >
    > Ja w ten kit nie wierzę :-)

    Dobrze, ze choc w istnienie rozmowcow w usenecie wierzysz.

    > Nie łykam tego więc nawet nie wiem co miałbym życzyć akurat z tej okazji
    > :-)

    Zyjac w kraju katolickim nie trzeba lykac by wiedziec.

    > No życzę żebyście uniknęli kary śmierci na krzyżu lub szubienicy :-)

    No, mokrych jajek ateistom.

  • 8. Data: 2009-04-11 20:54:50
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > życzyć akurat z tej okazji :-) No życzę żebyście uniknęli kary śmierci na

    Heh, no nic nie przekona nieprzekonanych, ich prawo. :-)
    Ja wierze, bo widze w tym sens, cel (oby daleki :-) ) i wiele dowodow w
    zyciu na to, ze to nie zaden kit. Kiedy zamkniesz juz oczy to przypomnij
    sobie moje slowa, nie wierzac dopiero sie zdziwisz widzac jak to naprawde
    wyglada, co przespales dla wygody i oby nie bylo za pozno.

    Sorry ze tak odjechane, ale nie moglem sie powstrzymac dla naszego grupowego
    niestrudzonego rodzynka, bez zlosliwosci rzecz jasna.

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2009-04-11 22:15:20
    Od: "Tornad" <t...@o...net>

    > TK

    Nie wiem czy zdaze ale ja tyz sie dolaczam. Z tym, ze swoim zwyczajem musze
    sprecyzowac to bardziej dokladnie. Nie tylko Weslolych ale i z tej okazji
    zycze Wszystkim Wszystkiego Najlepszego, najtwardszego, i coby dlugo stal (dom
    oczywiscie). A odnosnie jajek, pisanek, krasszanek czy jak im tam, od dzis
    wprowadzam zakaz malowanie jajek przez mezczyzn, baby tylko moga. No bo
    latwiej samemu pomalowac sobie pysk niz jajka.
    Sam to wymyslilem ale na podstwie innego dowcipu, ktory przedlozyl moj kolega
    szkolny na ktoryms z kolei zjezdzie maturzystow. Siedzimy przy stole,
    wodeczke i owszem popijamy a na zagryche zamiast sledzi, leza pokrojone jajka.
    Nagle Staszek wstaje i mowi; panowie ostrzegam was, nie jedzcie jajek.
    Dlaczego pyta ktos. Na to Staszek: bo po jajkach nie wolno sie calowac.
    Dlaczego zapytal znowu ktos inny. A Stasiu: tyle jest innych miejsc do
    calowania wiec zeby zaraz po jajkach, pfe.

    Pzdr. Tornad

  • 10. Data: 2009-04-12 04:46:19
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał

    > wyglada, co przespales dla wygody i oby nie bylo za pozno.

    Wygodne to akturat jest płynięcie z prądem. Uwierz mi, że dużo trudniej żyje
    się przyznając jawnie do ateizmu.