  • 1. Data: 2009-04-11 08:48:39
    Temat: Świeży tynk wew. - jak szybko malowanie ?
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Kończą mi właśnie tynk w garażu wolnostojącym, nieogrzewanym.
    Chciałbym tak szybko jak to możliwe (auta stoją na zewnątrz)
    zagruntowac ściany i pomalować je - jest pomysł,
    żeby zrobić to farbą zewnętrzną.
    Ile odczekać - parę dni, tydzień, więcej ?

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2009-04-11 09:05:47
    Temat: Re: Świeży tynk wew. - jak szybko malowanie ?
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "JKK" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > zagruntowac ściany i pomalować je - jest pomysł,
    > żeby zrobić to farbą zewnętrzną.
    > Ile odczekać - parę dni, tydzień, więcej ?

    Przy tej pogodzie - 8 tygodni

  • 3. Data: 2009-04-11 09:05:52
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    JKK napisal:
> [...]
    > zagruntowac ściany i pomalować je - jest pomysł,
    > żeby zrobić to farbą zewnętrzną.
    > Ile odczekać - parę dni, tydzień, więcej ?

    Szesc tygodni.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2009-04-11 14:16:53
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "JKK" <j...@i...fm> wrote in message
> [...]
    > zagruntowac ściany i pomalować je - jest pomysł,
    > żeby zrobić to farbą zewnętrzną.
    > Ile odczekać - parę dni, tydzień, więcej ?

    Myślę, że ze 3 miesiące powinieneś poczekać. Wcześniej uwięzisz chyba wodę w
    tynku, której nadmiar niezwiązany w cemencie nie będzie chciał odparować.
    Nie spiesz się.

  • 5. Data: 2009-04-11 19:40:56
    Od: Bibi <b...@p...fm>

    Generalnie przyjmuje się około 28 dni w normalnych warunkach. Jak
    chcesz malować szybko to przyjmij sobie jeden dzień na milimetr tynku,
    chyba że faktycznie po tym okresie będziesz widział, że jest on
    jeszcze mokry w niektórych miejscach. Tak swoją drogą to czemu nie
    możesz wjechać samochodem do niepomalowanego garażu?

  • 6. Data: 2009-04-12 17:53:09
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Bibi" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Tak swoją drogą to czemu nie
    możesz wjechać samochodem do niepomalowanego garażu?
    Z odpowiedzi wnoszę, że i tak będę musiał ;-)
    A co do pytania, to oprócz samochodów mieści się tam
    dosyć sporo narzędzi / regałów, których liczyłem, że nie będę musiał
    po raz 2-gi wynosić i wnosić :-)

    Pzdr

    JKK