  • 1. Data: 2009-04-11 17:45:35
    Temat: Budowniczym i budowlańcom
    Od: "Jarek M." <j...@w...pl>

    Witam

    Wszystkim zjednoczonym w trudzie pracy budowlanej
    życzę wesołych świąt, spokoju i radosnej atmosfery rodzinnej.
    Niech budowniczowie szybko zamieszkają w swoich upragnionych czterech kątach
    a bydowlańcy otrzymują jak najmniej paragonów w zapłacie.

    Pozdrawiam
    Jarek M.

  • 2. Data: 2009-04-11 19:44:04
    Temat: Re: Budowniczym i budowlańcom
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Jarek M." <j...@w...pl> wrote in message
    > Witam
    >
    > Wszystkim zjednoczonym w trudzie pracy budowlanej
    > życzę wesołych świąt, spokoju i radosnej atmosfery rodzinnej.

    Ja akurat w ten kit nie wierzę :-) Przyznaj się, wierzysz, że ten gość po
    egzekucji wstał z grobu i jeszcze go inny ktoś zabrał do innej galaktyki? Do
    której? A może do czarnej dziury w drodze mlecznej ? hehe :-)
    Jak dla mnie to powinno się zakazać pokazywania dzieciom faceta po
    egzekucji, nazwijmy to po imieniu trupa we krwi. Z jednej strony zabraniacie
    dzieciom oglądać filmy dla dorosłych gdzie się zabijają, a z drugiej strony
    taki okropny widok.

  • 3. Data: 2009-04-11 20:23:53
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy>

    kiki pisze:
    > "Jarek M." <j...@w...pl> wrote in message

    > Ja akurat w ten kit nie wierzę :-) Przyznaj się, wierzysz, że ten gość po
    > egzekucji wstał z grobu i jeszcze go inny ktoś zabrał do innej galaktyki?

    To Twój problem, ale nie wiem czy masz świadomość, że to fundament
    wiary katolickiej, więc dla mnie obraza i kompletny brak tolerancji z
    Twojej strony. Sanuję kogoś kto nie wierzy w Boga itd. I MAM PRAWO DLA
    TAKIEGO SAMEGO SZACUNKU dla swojego wyznania czy religii. Gdybyś coś
    takiego - w takim kontekście powiedział ktoś wyznawcy Islamu, za
    rogiem poderżnął by Ci gardło i tyle, od razu szacuneczek co?

  • 4. Data: 2009-04-11 22:44:03
    Od: "Jarek M." <j...@w...pl>

    ----------------------------------
    Kiki, z całym szacunkiem dla Ciebie,
    to Twoja osobista sprawa w co wierzysz a w co nie wierzysz,
    podobnie jak kolega wyżej uważam że nie nalezy obrażać niczyich uczuć
    religijnych,
    szacunek należy zachować dla każdej wiary.
    Postepuj tak by po śmierci nie dostać "paragonu" za swoje zycie.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 5. Data: 2009-04-12 04:25:20
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "Jarek M." <j...@w...pl> napisał

> [...]
    > religijnych,
    > szacunek należy zachować dla każdej wiary.
    > Postepuj tak by po śmierci nie dostać "paragonu" za swoje zycie.

    Masz rację. Każdy ma prawo wierzyć w co chce. Tylko dlaczego ja, agnostyk, a
    może nawet i ateista, muszę czytać o Twojej wierze na grupie o tematyce
    budowlanej?

    EOT.

    Pzdry,
    /\/\\/\/

  • 6. Data: 2009-04-12 08:29:39
    Od: Bibi <b...@p...fm>

    Co za naród, nawet życzenia świąteczne przerobią na kłotnię. Szkoda
    słów.

  • 7. Data: 2009-04-12 09:20:11
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Jarek M. wrote:
> [...]
    > Niech budowniczowie szybko zamieszkają w swoich upragnionych czterech kątach
    > a bydowlańcy otrzymują jak najmniej paragonów w zapłacie.
    Tobie i innym także wszystkiego Naj naj.

    -----
    Pozdr
    Janusz

  • 8. Data: 2009-04-12 17:52:10
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "wolim" <n...@t...pisz> wrote in message

> [...]
    > a może nawet i ateista, muszę czytać o Twojej wierze na grupie o tematyce

    Przypominam, że mamy XXI wiek :-)

  • 9. Data: 2009-04-12 21:11:04
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > Przypominam, że mamy XXI wiek :-)

    Chrystus umarł i zmartwychwstał za ludzi z każdej epoki.

  • 10. Data: 2009-04-12 21:31:43
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Bibi" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    z.googlegroups.com...
    >Co za naród, nawet życzenia świąteczne przerobią na kłotnię. Szkoda
    >słów.

    Racja najelpiej nic nikomu dobrego nie zyczyc, to takie powszednie.

    Pozdro.. TK