  • 11. Data: 2009-04-12 21:32:08
    Temat: Re: Budowniczym i budowlańcom
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek M." <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:grql02$d5t$1@achot.icm.edu.pl...
    > Witam
    >
    > Wszystkim zjednoczonym w trudzie pracy budowlanej
    > życzę wesołych świąt, spokoju i radosnej atmosfery rodzinnej.
    > Niech budowniczowie szybko zamieszkają w swoich upragnionych czterech
    > kątach
    > a bydowlańcy otrzymują jak najmniej paragonów w zapłacie.

    I na wzajem.

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2009-04-12 21:34:50
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > Przypominam, że mamy XXI wiek :-)

    To po cholere ten zdezzacz hadronow zbudowali skoro Kiki wszystko juz wie??

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2009-04-12 23:27:23
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> wrote in message

    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > Chrystus umarł i zmartwychwstał za ludzi z każdej epoki.

    LOL
    Czy ty jesteś pewien, że on zmartwychwstał? Podobno był kochankiem niejakiej
    Marii Magdaleny i na starożytny grób natrafiono gdzieś w Izraelu. Był cały
    film o tym na National Geographic.
    Czemu reszta świata nie uznaje w ogóle Dżizusa tylko katolicy?

  • 14. Data: 2009-04-13 10:31:22
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

> [...]
    > Izraelu. Był cały film o tym na National Geographic.
    > Czemu reszta świata nie uznaje w ogóle Dżizusa tylko katolicy?

    Podobno to rozdają samochody na Placu Czewonym. A co do mnie to jestem
    pewien. Jezusa uznaje cała rzesza ludzi - Żydzi, mułzumaninie, protestantci
    i Świadkowie Jechowy itd. Aczkolwiek w różnym znaczeniu.

  • 15. Data: 2009-04-13 17:32:11
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pewien. Jezusa uznaje cała rzesza ludzi - Żydzi, mułzumaninie,
    > protestantci i Świadkowie Jechowy itd. Aczkolwiek w różnym znaczeniu.

    Daj spokoj, on ogladal przeciez kod dawinczi czy jak to tam sie pisze, wiec
    wie jak bylo. :-DDD

    Pozdro.. TK

  • 16. Data: 2009-04-14 21:26:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:

    > Daj spokoj, on ogladal przeciez kod dawinczi czy jak to tam sie
    > pisze, wiec wie jak bylo. :-DDD

    a w czym bajka Kod D... jest gorsza od bajki pt. Biblia?

  • 17. Data: 2009-04-14 22:44:51
    Od: "Jarek M." <j...@w...pl>

    > a w czym bajka Kod D... jest gorsza od bajki pt. Biblia?
    IMHO , w niczym. Obie bajki są chwytliwe jeśli padną na podatny grunt.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 18. Data: 2009-04-14 22:52:29
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > a w czym bajka Kod D... jest gorsza od bajki pt. Biblia?

    To tak jakby reksio wyprowadzal na spacer Bolka i Lolka ogladajac wczesniej
    pornosa z Teresa Orlowska i konikiem garbuskiem.

    Pozdro.. TK

  • 19. Data: 2009-04-15 13:08:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Bibi" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    z.googlegroups.com...

    >Co za naród, nawet życzenia świąteczne przerobią na kłotnię. Szkoda
    >słów.

    Kiki to nie narod.

  • 20. Data: 2009-04-15 13:16:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > niejakiej Marii Magdaleny i na starożytny grób natrafiono gdzieś w
    > Izraelu. Był cały film o tym na National Geographic.

    Pfff, szkoda, ze nie zauwazylem tego watku wczesniej - Kiki, Ty rzeczywiscie
    masz solidne podstawy naukowe. W ramach ot-topic mam nadzieje, ze juz
    zbudowales solidny schron na okolicznosc 2012, w telewizorni zapodali, ze
    bedzie jakas zajebiaszcza katastrofa, wiec bedzie na pewno.

    > Czemu reszta świata nie uznaje w ogóle Dżizusa tylko katolicy?

    Katolicy powiadasz? Taaa, jak widac nie bylo na MTV jeszcze programu o
    Jahve, wiec masz braki. Ale zdradze Ci jedna tajemnice - ateisci sa na calym
    swiecie, chrzescijanie tez, dziwne nie?