  • 161. Data: 2009-04-16 17:12:02
    Temat: Re: NTG totalne [Bylo: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze. [ot]}
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message
    news:1xms72yqqs6nk$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Jeśli nie ma dowodu na 'cała prawda' to to jest 'gówno prawda'. W każdej
    > legendzie jest kawałek prawdy, co nei znaczy, że legenda jako całość jest
    > prawdą.

    Z ust mi wyjąłeś :-)

  • 162. Data: 2009-04-16 18:46:44
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message

    > Z ust mi wyjąłeś :-)

    Innymi slowy cala ludzka wiedza to gowno prawda.

  • 163. Data: 2009-04-16 20:27:20
    Temat: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze. [ot]
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    kiki wrote:
    > "JanuszK" <J...@m...o2.pl> wrote in message
    >
    > Ale wierzysz w te cuda czy nie?
    W cuda które czynił Jezus i Matka Boska z Gwadelupy w nie wierzę, w inne
    nie, a czarów nie ma, są tylko sprytne sztuczki :)

    Czy cuda to to samo co czary czy nie? Jak
    > odróżnic cud od czaru ? No weź odpowiedz.
    Skalą, czy czarem mógłby być bukiet róż pięknych pachnących rosnący na
    pustyni w Meksyku? czy ożywienie łazarza po 3 dniach od śmierci? czy
    zamiana wody w wino? czy wykarmienie paru tysięcy ludzi paroma rybami i
    paroma bochenkami chleba? Czy wreszcie samo zmartwychwstanie i odwalenie
    potężnego głazu? NIE to są cudą robione po to aby świadkowie oniemieli i
    byli pewni ze mają do czynienia z czymś wyjątkowym, niespotyanym, czymś
    co się już nie powtórzy, i tak się stało, żaden z tych cudów się nie
    powtórzył, a sztuczke zawsze można powtórzyć.
    --
    -----
    Pozdr

  • 164. Data: 2009-04-16 20:47:10
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Marek Dyjor wrote:

    > widzę tylko jedno, osoby wierzące gdy sie narusza ich ciepły grajdołek
    > reagują agresją.
    Nie, po prostu nie lubią głupiej dyskusji która prowadzi do nikąt, bo
    każdy i tak pozostanie przy swoim stanowisku.
    Dlatego szanując swój czas kończę dyskusję w tym wątku.

    > Widać tego oczekują, spokoju i braku konieczności wysiłku
    > intelektualnego i religia im to daje.
    Pleciesz i tyle, sam masz wąski horyzont.
    A religia nie świadczy o braku wysiłku intelektualnego, bo nie ma z tym
    nic wspólnego.

    -----
    Pozdr
    Janusz

  • 165. Data: 2009-04-16 22:38:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 16 Apr 2009 20:46:44 +0200, Ghost napisał(a):

    > Innymi slowy cala ludzka wiedza to gowno prawda.

    Słowami ignoranta.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 166. Data: 2009-04-16 22:39:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 16 Apr 2009 22:27:20 +0200, JanuszK napisał(a):

    > Skalą, czy czarem mógłby być bukiet róż pięknych pachnących rosnący na
    > pustyni w Meksyku?

    Złudzeniem.

    >czy ożywienie łazarza po 3 dniach od śmierci? czy

    Pokaz mi świadectwo zgonu tegoż.

    > zamiana wody w wino?

    Świadkowie byli narąbani jak szpaki.

    > czy wykarmienie paru tysięcy ludzi paroma rybami i
    > paroma bochenkami chleba? Czy wreszcie samo zmartwychwstanie i odwalenie
    > potężnego głazu? NIE to są cudą robione po to aby świadkowie oniemieli i

    To są tylko przekazy i legendy niepotwierdzone w żaden sposób.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 167. Data: 2009-04-16 22:40:18
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Innymi slowy cala ludzka wiedza to gowno prawda.

    Z ust mi wyjales :-)

    Ale czego mozna sie spodziwac po takim splonkowanym nie bez przyczyny pajacu
    AP.

    Pozdro.. TK

  • 168. Data: 2009-04-17 05:48:58
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 16 Kwi, 19:12, "kiki" <s...@s...ss> wrote:
    > "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message

    > Z ust mi wyjąłeś :-)

    Czyli skoro nie ma dowodu na twierdzenie że Bóg nie istnieje, to
    (zgodnie z tym co napisaliście) takie twierdzenie to "gówno prawda"...
    c.n.u.
    ;-)

  • 169. Data: 2009-04-17 11:08:46
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Krzemo napisal:
    > Czyli skoro nie ma dowodu na twierdzenie że Bóg nie istnieje, to
    > (zgodnie z tym co napisaliście) takie twierdzenie to "gówno prawda"...
    > c.n.u.

    Dokladniej mowiac: jest to nierozstrzygalne. Jak hipoteza continuum.
    Mozesz zbudowac spojny system prawny i etyczny z uwzglednieniem
    istnienia Boga, jak i odwrotnie.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek