  • 11. Data: 2009-04-12 09:20:43
    Temat: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze.
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Maniek4 wrote:
    > TK

    Także :)

    --
    -----
    Pozdr
    Janusz

  • 12. Data: 2009-04-12 09:23:01
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Tornad wrote:

> [...]
    > latwiej samemu pomalowac sobie pysk niz jajka.
    > Sam to wymyslilem ale na podstwie innego dowcipu, ktory przedlozyl moj kolega
    > szkolny na ktoryms z kolei zjezdzie maturzystow. Siedzimy przy stole,
    > wodeczke i owszem popijamy a na zagryche zamiast sledzi, leza pokrojone jajka.
    > Nagle Staszek wstaje i mowi; panowie ostrzegam was, nie jedzcie jajek.
    > Dlaczego pyta ktos. Na to Staszek: bo po jajkach nie wolno sie calowac.
    > Dlaczego zapytal znowu ktos inny. A Stasiu: tyle jest innych miejsc do
    > calowania wiec zeby zaraz po jajkach, pfe.

    He he he :)

    --
    -----
    Pozdr

  • 13. Data: 2009-04-12 10:21:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    >
    > Ja w ten kit nie wierzę :-) Nie łykam tego więc nawet nie wiem co
    > miałbym życzyć akurat z tej okazji :-) No życzę żebyście uniknęli
    > kary śmierci na krzyżu lub szubienicy :-)

    kiki ja też jestem niewierzący i uważam te bajki za bajki ale troszkę
    przeginasz już tutaj i potem dalej też. dodam że koledzy katolicy też z
    lekka przeginają.

  • 14. Data: 2009-04-12 16:36:01
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał

    > Wygodne to akturat jest płynięcie z prądem. Uwierz mi, że dużo trudniej
    > żyje się przyznając jawnie do ateizmu.

    Byc moze, ja nikogo o to nie pytam i mi tam wszystko jedno w co kto wierzy,
    co mi do tego.
    Ale piszac o wygodzie mialem na mysli np. nie chodzenie do kosciola i
    sterczenie godzine co najmniej raz w tygodniu i swieta, bycie gnida i
    zlodziejem latwiej mozna sobie wytlumaczyc. Zycie w wierze to nie jest
    wygoda plyniecia z pradem, raczej nie wygoda przestrzegania zasad i
    ograniczen, bo jak wiadomo latwiej korzystac za wszelka cene nie patrzac na
    nic, niz korzystac moze nie ze wszystkiego i nie za wszelka cene. Czy to
    jest latwe dorosli ludzie wiedza.
    No to chyba tyle na ten temat przy okacji swiat.

    Pozdro.. TK

  • 15. Data: 2009-04-12 17:53:36
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > Heh, no nic nie przekona nieprzekonanych, ich prawo. :-)

    XXI wiek, powtarzam się.

  • 16. Data: 2009-04-12 17:57:07
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > kiki ja też jestem niewierzący i uważam te bajki za bajki ale troszkę
    > przeginasz już tutaj i potem dalej też. dodam że koledzy katolicy też z
    > lekka przeginają.

    Mnie widok zakrwawionych zwłok po egzekucji przeraża i nie wiem czemu ma
    służyć ten symbol religijny? Zastraszaniu dzieci od przedszkola, że ręka
    odpadnie, uschnie, bóg pokara?
    Przypominam, że mamy XXI wiek i powinniśmy się od zabobonów nieco
    dystansować.

  • 17. Data: 2009-04-12 18:06:00
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > XXI wiek, powtarzam się.

    I co to niby znaczy?? Ktos cos zresetowal 1 stycznia 2000 roku?

    Pozdro.. TK

  • 18. Data: 2009-04-12 18:36:05
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > Zastraszaniu dzieci od przedszkola, że ręka odpadnie, uschnie, bóg pokara?
    > Przypominam, że mamy XXI wiek i powinniśmy się od zabobonów nieco

    Kiki, Ty kompletnie nic nie rozumiesz. Nie zadasz sobie nawet trudu, zeby co
    kolwiek poznac, zrozumiec zanim wypocisz tu odkrywcza teze. To co napisales
    to kompetna ignorancja cechujaca wiek dojrzewania, a moze i wczesniej. Nie
    chodzi o to w co kto wierzy, ale Ty chyba nie masz pojecia o czym piszesz
    skad co sie bierze, jaki jest tego sens i cel. Przy okazji zastanow sie nad
    wartosciami wiary nie tylko katolickiej, co w niej jest zlego, czego uczy i
    jacy byli by ludzie, gdyby kazdy zyl zgodnie z nia. Gdybys mial samych
    naprawde wierzacych budowlancow, to na tej grupie nie powstal by ani jeden
    post oparty na Twoich szerokich doswiadczeniach budowlanych.
    Co do zabobonow i wiary, to prawda nie jest kwestia czyjejs wiary, ona jest
    tak czy tak. To w co wierzysz nie znaczy ze to wiesz. Ja w zyciu odnajduje
    elementy prawdy w ktore wierze, Ty nie musisz, ale nie przeszkadza Ci to byc
    prowokujacym cynicznym ignorantem podajac 21 wiek jako czas w ktorym
    wszystko niby juz wiemy. Poki co budowa odkrytego dosc dawno temu niby
    niepodzielnego jeszcze nie dawno atomu nadal jest wieksza lub mniejsza
    tajemnica, a co dopiero wieksze sprawy.
    Na tym koncze dyskusje z Toba na ten temat, bo zostane posadzony o jakas
    krucjate, a mi tak naprawde wszystko jedno w co kto wierzy na tej grupie.
    Poza tym to tak odjechany OT, ze czas byl na jego koniec zanim powstal.

    Pozdro.. TK

  • 19. Data: 2009-04-12 19:06:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > I co to niby znaczy?? Ktos cos zresetowal 1 stycznia 2000 roku?

    też myślę że lepiej było by dla ludzkości gdyby sie w końcu wykaraskała z
    okowów zabobonów.

  • 20. Data: 2009-04-12 20:07:05
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    kiki wrote:

    > Przypominam, że mamy XXI wiek i powinniśmy się od zabobonów nieco
    > dystansować.
    A ty rozróżniasz zabobony od wiary? bo jak widzę to nie, zabobony to
    wróżki, tarot jakaś tam astrologia czy scientolodzy, czarny kot, baba z
    pustymi wiadrami itd, tutaj masz swoje zabobony i ja je także potempiam
    i dziwię się ludziom że dają się tak w balona robić. Ale większość z
    tych zabobonów służy do wyciągania kasy z naiwnych.
    Ale wiara katolicka nie opiera się na zabobonach, tylko na ciągu
    zdarzeń, które zostały przekazane a później spisane. I trudno tutaj z
    nimi polemizować, albo się wierzy w to co się wydarzyło albo nie ale nie
    można tego zaliczyć do zabobonów, bo to z nimi nie ma nic wspólnego.

    --
    -----
    Pozdr