    From: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Wąska działka i jej warunki zabudowy
    Date: Thu, 28 Aug 2014 00:51:52 +0200

    Cześć,

    Trafiłem na ogłoszenie z dość dziwną działką i mam nadzieję, że mi
    rozjaśnicie jej warunki zabudowy...

    Działka jest miejska i posiada WZ wydane na gminę. Ma dość nietypowe
    wymiary: ok. 10x50m, czyli ekstremalnie nieustawna. Leży na obszarze, gdzie
    nadal nie ma ustalonego MPZP. Dostęp z ulicy od węższej strony.

    Mamy XXI w. i mogłem sobie pobrać PDF-a z WZ, więc czytam z ciekawości jak
    rozwiązali zabudowę takiej działki. I nie ma tam ani słowa o odstępie
    budynku od granicy, jedynie jest określona linia zabudowy, wysokość budynku
    i szerokosć elewancji frontowej. Ta ostatnia jest określona jako "6 do
    10m". Jak na takiej działce zgodnie z przepisami upchnąć budynek 10m? Bez
    okien z obu stron?

    I jeszcze jedna rzecz, która mnie zastanawia: równoległy kierunek głównej
    kalenicy w stosunku do ulicy. Na sąsiednich działkach jest "normalnie",
    ścianą szczytową do ulicy, więc trochę dziwny warunek. Albo źle to rozumiem
    :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl