  • 11. Data: 2009-01-24 08:32:48
    Temat: Re: Wełna na ocieplenie - czekać?
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości
    news:glc9g8$1ot$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał

    > A gdzie to jest napisane?

    Fakt, doslownie nie. :-)

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2009-01-26 19:06:53
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Ja czekam, dośc już mam szanrtażowania : " bierz pan bo jutro będzie
    > drożej"
    > Gadki sprzedawców się nie zmieniły, zmieniła sie tylko sytuacja.

    jeszcze zalezy pewnie jakie miasto ale znajomy szukal w krakowie i
    okolicach.
    ceny srednie, dzwonil do producenta ale on tylko tira moze mu sprzedac a
    chcial troche mniej.
    kupil na allegro ze skladu oddalonego o 120 km, dowoz gratis, cena mniejsza
    niz ze skladu 5 km od budowy ......
    trzeba dobrze szukac bo mimo ze niby kryzys jest to jelenia sprzedawcy
    szukaja nadal :)

    --
    pzdr
    piotrek