  • 1. Data: 2009-01-21 14:35:25
    Temat: kociol gazowy
    Od: "Tim" <q...@q...pl>

    Witam.
    Czy ktos moglby mi doradzic kociol gazowy 1 funkcyjny do 21 kw ,ktory by
    realizowal nastepujace funkcje:
    - sterowanie niezalezne 3- ma obiegami grzewczymi ( w tym dwie niezalezne
    podlogowki) najlepiej przy pomocy sterownikow pokojowych bezprzewodowych
    - ladowanie zasobnika cwu.
    Prosilbym o symbol kotla, firme i i symbol sterownika.

    Pozdrawiam
    Tim

  • 2. Data: 2009-01-21 18:59:43
    Temat: Re: kociol gazowy
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Tim" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - ladowanie zasobnika cwu.
    > Prosilbym o symbol kotla, firme i i symbol sterownika.

    Kociol o najnizszym spalaniu gazu na godzine, bez wzgledu jaki.

    Sterowanie albo przez sprzeglo hydrauliczne albo przez mieszacze ktore
    zczytuja temp z czujnikow.