  • 1. Data: 2011-12-23 19:39:20
    Temat: Wesolych Swiat chlopaki i dziewczyny.
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Tak Wam zycze.

    Podro.. TK

  • 2. Data: 2011-12-24 11:11:18
    Temat: Re: Wesolych Swiat chlopaki i dziewczyny.
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 23-12-2011 o 20:39:20 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

    > Tak Wam zycze.
    >
    > Podro.. TK
    Dzięki,
    Tobie i Wszystkim także życzę wszystkiego naj .. :)
    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 3. Data: 2011-12-24 13:51:00
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup
    >Tak Wam zycze.

    Ja również dołączam się do życzeń. wszystkiego najlepszego, małych rachunków
    za ogrzewanie, dużo taniego drewna do kominków i następnych takich zim ja
    ta.

  • 4. Data: 2011-12-24 13:53:07
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 23 Gru, 20:39, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    Smacznej choinki, zielonej szynki! Mnostwa osci i wiele z nich
    radosci ;) Czy jakos tak!
    pozdr.

    --
    Adam

  • 5. Data: 2011-12-24 14:14:42
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    ja też się przyłączam do życzeń... choć dziewczyn tutaj jak na
    lekarstwo...:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 6. Data: 2011-12-24 14:39:56
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Kris napisał:
    > i następnych takich zim jak ta.

    A raczej jak ta jesień :-))), bo zima to dopiero przed nami...

    Wesołych Świąt życzę z mroźnego i ośnieżonego południowego pogranicza :-).
    Chociaż mrozik lekki - ok 5 stC teraz i drobny śnieżek sypie.

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 7. Data: 2011-12-24 14:55:57
    Od: yarecky <n...@o...pl>

    W dniu 2011-12-23 20:39, Maniek4 pisze:
    > Tak Wam zycze.
    >
    > Podro.. TK

    i nawzajem! :)

    Już niedługo za(g)ości Pan Karp ;)

    yarecky.

  • 8. Data: 2011-12-25 02:08:02
    Od: Marek <m...@g...com>

    On Dec 24, 3:14 pm, s_13 <s...@i...pl> wrote:
    > ja też się przyłączam do życzeń... choć dziewczyn tutaj jak na
    > lekarstwo...:-)
    >
    > pozdrawiam
    > s_13

    Dziewczyny grzeja dupy na piecu...