  • 1. Data: 2009-12-23 22:34:04
    Temat: Wesolych swiat grupowicze
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Tym wierzacym jak i mniej, oraz wcale.
    Oby Wam sie dachy nie sypaly, drzwi sie domykaly, okna nie trzeszczaly i
    rekuperatory nie grzaly. Oby pogoda laskawa byla, Kikiemu ubijana welna nie
    zaszkodzila, pompa ciepla Adamowi grala, Krzemowi temperatura w dzien nie
    spadala, Kudlaty styropian kulkowy wrzucil, Plumpi na skosnym poddaszu nie
    przewrocil, Kris drzewo tanio kupil a Ghostowi snieg sam z dachu zrzucil,
    Dyjor na Altherme nie narzekal a Scream niemarudzacych klientow doczekal.
    Wszystkich wymienic trudno, ale zyczenia wszystkim sle rowno.

    TK

  • 2. Data: 2009-12-23 23:16:12
    Temat: Re: Wesolych swiat grupowicze
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 23 Dec 2009 23:34:04 +0100, Maniek4 napisał(a):

> [...]
    > Dyjor na Altherme nie narzekal a Scream niemarudzacych klientow doczekal.
    > Wszystkich wymienic trudno, ale zyczenia wszystkim sle rowno.

    Dzieki :))) Wzajemnie! :)

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-12-24 00:05:37
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 23 Gru, 23:34, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Dyjor na Altherme nie narzekal a Scream niemarudzacych klientow doczekal.
    > Wszystkich wymienic trudno, ale zyczenia wszystkim sle rowno.

    He he, poeta sie na grupie znalazl! ;D

    Tylko nie wiem czemu posiadaczom rekuperatorow zle zyczysz - ja to bym
    chcial zeby on mi jeszcze tak w zimie sam z siebie dogrzewal ;-))

    Dzieki i wzajemnie - wszystkiego najlepszego wszystkim zycze, a
    szczegolnie tym zaczynajacym budowy bo im te zyczenia beda najbardziej
    potrzebne :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2009-12-24 00:08:36
    Od: "Jarek M." <w...@w...pl>

    WItam
    Maniek, o sobie nie pomyslałeś !
    niech Mańkowi wełnę na poddaszu dokończą
    :-)

    Wesołych Świąt Bracia i Siostry zjednoczeni w trudzie budowlanym.
    JM

  • 5. Data: 2009-12-24 01:54:16
    Od: "Tornad" <t...@o...net>

> [...]
    > Dyjor na Altherme nie narzekal a Scream niemarudzacych klientow doczekal.
    > Wszystkich wymienic trudno, ale zyczenia wszystkim sle rowno.

    No to ja tez swoje trzy centy...

    Szczęścia w życiu osobistym, dobrego zdrowia, domku z ogrodkiem i
    rekuperatorem, eleganckiej limuzyny, samych zwyciestw, spełnienia
    marzeń, niekonczacego sie ciagu sukcesow towarzyskich, miłych niespodzianek
    losu, grona prawdziwych przyjaciół i kilku kochanek/kow...
    Niewyczerpanych pokładów energii, uśmiechu na co dzień, drogi usłanej kostka
    brukowa, nieprzeciekajacych dachow, genialnych pomysłow, słodkiego-miłego
    życia, świeżosci spojrzenia, głownej wygranej w totolotka, pozytywnej aury,
    dzialajacej rozdzki, pogody ducha, pomyślnych wiatrów, goracej miłości,
    wygodnych butów, cudownych wakacji, szcześcia, punktualnych pociągów, świetego
    spokoju, żadnych trosk, powodzenia u płci przeciwnej, wysokich lotów, rześkich
    poranków, trafnych decyzji.
    Prezentów od losu, dużego lóżka, pękatego portfela, szerokiej drogi,
    miłego szefa, jasności umysłu, niebanalnych wyzwań, miłych snów,
    pewności siebie, wielkiej fortuny, wielu uśmiechów, bogatego wujka z Hameryki,
    błyskotliwych ripost, romantycznych wieczorow przy niedymiacym kominku,
    udanych łowów, pasjonujacej pracy, majsterkowania w cieplym garazu, szansy na
    sukces, dużo słodyczy, pozycji lidera,
    szampańskiej zabawy, mocnego dachu nad głową z folia paroprzepuszczalna,
    samych pozytywnych wibracji, pełni życia, wielu niezapomnianych chwil, dużo
    słonca dla baterii fotowoltaicznych, olimpijskiej kondycji, jak najmniej
    zmartwień, wyjścia z każdej sytuacji,
    pasma sukcesów, niezmiennie zielonego światla, czystego nieba, stu lat
    życia reszte poniewierki, bezpiecznych lądowań, sumiennych dlużników, malych
    kredytow i procentow za wyjatkiem wiadomych, taaaakiej swiatecznej ryby,
    dobrego fryzjera, radosnych świąt, serca jak dzwon, pewnej ręki w ukladaniu
    welny, niepekajacych szczelin dylatacyjnych, rownego grzania, komfortowych
    warunków mieszkania, przyjemnych doznań termicznych, jak rowniez erotycznych.
    Optymalnej wilgotnosci, wielu wzruszeń, mocnej głowy, powodzenia, najwyższych
    odznaczeń, osiagnięcia wyznaczonych celów, szczęścia w kartach, sprzyjającej
    pogody, dobrych zbiorów, kolorowych chwil, połamania pióra i klawiatury, uroku
    osobistego, udanych negocjacji z fachofcami, grzecznych dzieci...
    Miejsca w Ksiedze Rekordow Guinessa, wiekszości w parlamencie, dobrego
    apetytu, szczęśliwej podróży, złotej jesieni, poczucia humoru, wiecznej
    młodości, licznego potomstwa, niezawieszającego się komputera, sławy i chwały,
    lekkości bytu, pokojowego rozwiazania wszystkich konfliktów, szybkiego rozwoju
    gospodarczego, hojnych sponsorów, korzystnego ukladu gwiazd, miłosnych
    uniesień, czytelnych instrukcji, cichych wielbicieli/elek, mistrzowskich
    zagrań, milych dni a i nocy, wielkiej przygody, słodkich snów, wystrzałowej
    zabawy sylwestrowej, wycinania listow przedpiscy, zgranej ekipy murarskiej,
    pomyslności na nowej drodze życia uslanej rozami, lojalnych współpracowników,
    bujnej wyobraźni, interesujacych przeżyć, rodzinnej atmosfery, pomyślnych
    wieści, radości życia, dobrego serca, pełnego szkła, suto zastawionego stołu,
    złotej rybki, zimnego piwa, zasiegu komorki ze sluchawkaami w każdym miejscu,
    fair play, nieomylnych decyzji, miejsca w historii, głownych ról,
    kreatywności, podróży dookola świata, udanych szkoleń, efektywnych
    poszukiwań, pakietu kontrolnego, bogatej kolekcji, dużo wolnego czasu,
    beztroskiego życia, dobrej passy, celnych strzałów, ocieplonych szczytow,
    kominiarskiej wolności, gradu tylko nagród, spokoju ducha, oddechu od
    codziennosci, samych piątek w szkole, godnych przeciwników, szczerych
    komplementów, wszelkiej pomyślności, codziennych atrakcji, świetlanej
    przyszłości, hossy na giełdzie, korzystnego horoskopu, zdjęcia na okładce,
    miłych sąsiadów, braku drzew w granicy, wiary w sukces, mocy zawsze z Wami,
    wielu alternatyw, tolerancji dla ocieplaczy na placki, własnego trojkolowca,
    czy przyczepki, goraczki sobotniej nocy, wilgotnej piwniczki pełnej wina,
    silnej woli, wyrozumiałego spowiednika, zamku i schronu, ambitnych planów,
    kilku odkryć, owacji na stojąco, zniewalajacego
    uśmiechu, szcześliwego trafu, płomiennych uczuć, pomocnej dłoni, niezawodnej
    pamięci, nieprzemijającej urody, asa w rękawie, sprawnych hamulców,
    miekkiego lądowania, dużo nadzienia w paczku, strumieni szampana, kominka z
    obiegiem borygo, rozbicia banku, sprawnego drenazu, recepty na szczęście,
    zabawy do bialego rana, odwagi cywilnej, ptasiego mleczka, przygod z happy
    endem, dużo rodzynek w cieście, gwiazdki z nieba, wiernego psiaka, celnego
    oka, sportowego wozu...
    Rożowych okularów, ruchu w interesie, stabilnej waluty, zgrabnej kobity, siły
    perswazji, zdolności nadprzyrodzonych, ostatniego slowa, dobrego smaku,
    własnego sposobu na życie, w zdrowym ciele-zdrowego ducha, właściwych
    wniosków, widoków na przyszłość, podzielnej uwagi, czterolistnej koniczyny i
    co by nasze dzieci bogatych rodzicow mialy.
    No i anielskiej cierpliwości przy czytaniu tych życzen, ktore w polowie
    oczywiscie zerznalem, nawet nie wiem od kogo.
    Zyczy
    Tornad
    P.s.
    Hamerykanscy dziennikarze zadali polskiemu ambasadorowi pytanie czego
    zyczylby sobie z okazji Swiat i nadchodzacego Nowego Roku.
    Ten odpowiedzial, ze niczego, bo lapowek brac nie wolno. No w koncu po
    naleganiach odrzekl, ze w ostatecznosci moze przyjac koszyk kwiatow...
    Nastepnego dnia w prestizowej gazecie, jednej z tych co to te obozy polskie
    reklamuja, ukazal sie atrykul, w ktorym wymieniono zyczenia kilku ambasadorow
    roznych krajow. Ktorys z nich zyczyl sobie pokoju na Ziemi, inny zmniejszenia
    zadluzenia i lichwy od niego, taniego budownictwa aby ludzie po wiadomym
    kryzysie w namiotach koczowac nie muisieli, ktos tam jeszcze inny, aby sluzba
    zdrowia byla bezplatna i takie inne tego typu.
    Ostatnie zdanie w artykule brzmialo: A Polski ambasador z okazji "holyday
    sezon" zazyczyl sobie koszyk kwiatow...
    Wesolych Swiat Bozego Narodzenia!
    T.

  • 6. Data: 2009-12-24 06:18:08
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 24 Gru, 02:54, "Tornad" <t...@o...net> wrote:

> [...]
    > zdrowia byla bezplatna i takie inne tego typu.
    > Ostatnie zdanie w artykule brzmialo:  A Polski ambasador z okazji "holyday

    Tego samego co przedpiszcy życzę wszystkim ...
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 7. Data: 2009-12-24 06:54:46
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    Wesołych Świąt wszystkim !

    Kane

  • 8. Data: 2009-12-24 09:39:28
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

> [...]
    > Dyjor na Altherme nie narzekal a Scream niemarudzacych klientow doczekal.
    > Wszystkich wymienic trudno, ale zyczenia wszystkim sle rowno.

    Zycze również wszystkiego najlepszego , oby opał był tani i dobrej
    jakości.
    Zycze rowniez wszystkim zrealizowania w kolejnym roku swoich planów
    modernizacji, poprawy i wybudowania.
    Zycze jeszcze oby wykonawcy szanowali inwestorow tak jak inwestorzy
    szanuja wykonawcow.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-12-24 15:23:41
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > zrzucil, Dyjor na Altherme nie narzekal a Scream niemarudzacych klientow
    > doczekal. Wszystkich wymienic trudno, ale zyczenia wszystkim sle rowno.

    Wesołych.
    Aby nie było gorzej jak jest.
    A jest dobrze;)))

    Kris