  • 1. Data: 2019-02-11 10:32:05
    Temat: Wezyki elastyczne w oplocie przylacza hydrauliczne
    Od: fonon <f...@p...onet.pl>

    Dzień dobry,
    Jakie wężyki przyłączeniowe (jakich producentów) do baterii, spłuczek
    itp. można aktualnie uznać za najlepsze (najtrwalsze)?
    f.

  • 2. Data: 2019-02-11 17:28:01
    Od: ń <k...@t...sie>

    Niemieckie Made in Germany.

    -----
    > Jakie wężyki przyłączeniowe do baterii, spłuczek itp. można aktualnie uznać za
    najlepsze?

  • 3. Data: 2019-02-11 19:35:11
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Dzień dobry,
    > Jakie wężyki przyłączeniowe (jakich producentów) do baterii, spłuczek
    > itp. można aktualnie uznać za najlepsze (najtrwalsze)?

    Pytasz bo chcesz je założyć i zapomnieć o nich czy jak?

    Mateusz Bogusz

  • 4. Data: 2019-02-11 20:08:33
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 11.02.2019 o 10:32, fonon pisze:
    > Dzień dobry,
    > Jakie wężyki przyłączeniowe (jakich producentów) do baterii, spłuczek
    > itp. można aktualnie uznać za najlepsze (najtrwalsze)?
    > f.
    Sprawdź, jakie metale połączysz. U mnie miałem piecyk łazienkowy
    podłączony giętkim wężykiem do mosiężnego przyłącza z jednej strony i do
    żeliwnego nypla z drugiej. Pięknie to skorodowało elektrochemicznie po
    6-7 latach.
    Jacek

  • 5. Data: 2019-02-12 00:05:37
    Od: ń <k...@t...sie>

    Np. Schell:
    www.schell.eu/deutschland-de/produkte/eckventile/fle
    xible-schlaeuche.html

    -----

  • 6. Data: 2019-02-12 09:51:18
    Od: Tomotron <t...@o...pl>

    osobiście zamontowałem wszędzie takie:
    https://www.karbowane.pl/wezyki-do-baterii-c-13.html

    są jeszcze z chromowanej rurki miedzianej, łatwo się formuje
    https://www.schell.eu/polska-pl/produkty/regulacyjne
    -zawory-katowe/rury-miedziane/details/artikel/084800
    699.html

  • 7. Data: 2019-02-17 11:09:57
    Od: fonon <f...@p...onet.pl>

    Dzięki. Konkretna propozycja.
    Czytałem kiedyś o wyższości poprzecznych zacisków nad wzdłużnymi, które
    stosuje ten producent. Zapewne, jak zwykle - może być bardzo dobry
    produkt w "gorszej" technologii i kiepski w "lepszej".
    f.