  • 1. Data: 2016-07-17 17:18:50
    Temat: What's eating Basil?
    Od: wolim <n...@p...tu>

    Że tak nawiążę to klasycznego kina :)

    Od samego początku, jak tylko posiałem bazylię, coś ją żre. Nie widać,
    gołym okiem, żadnych pajączków, ślimaków, itp. Ale liście są
    podziurawione, a niektóre zjedzone do imentu. Co to może być?

    Pozdrawiam,
    MW

    Match in tha gas tank. Boom, boom!

  • 2. Data: 2016-07-17 20:24:17
    Temat: Re: What's eating Basil?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 17 Jul 2016 17:18:50 +0200, wolim napisał(a):

> [...]
    > gołym okiem, żadnych pajączków, ślimaków, itp. Ale liście są
    > podziurawione, a niektóre zjedzone do imentu. Co to może być?

    Może jakieś NOCNE żarłoki=ślimaki. Nocą idź i sprawdź.

  • 3. Data: 2016-07-17 20:38:33
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-07-17 o 20:24, Ikselka pisze:

    > Może jakieś NOCNE żarłoki=ślimaki. Nocą idź i sprawdź.

    A ślimak wejdzie na takie delikatne listki?

  • 4. Data: 2016-07-18 00:49:50
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 17 Jul 2016 20:38:33 +0200, wolim napisał(a):

    > A ślimak wejdzie na takie delikatne listki?

    Ba! Ma się przecież jak przykleić tym swoim śluzem i przyssawkami - swego
    czasu u mnie te wielkie czarne bezmuszlowe ślimaki (tzw. pomrowy) bez
    problemu właziły w nocy na młodą delikatną rozsadę ogórków i dyni w
    szklarence i użerały same czubeczki, a rano miałam niemal stan
    przedzawałowy z tego powodu :-/
    Ale mogą to być u Ciebie owady, takie żuczki.

  • 5. Data: 2016-07-19 11:43:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 18 Jul 2016 00:49:50 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
    > szklarence i użerały same czubeczki, a rano miałam niemal stan
    > przedzawałowy z tego powodu :-/
    > Ale mogą to być u Ciebie owady, takie żuczki.

    ...niestety latające :-(