  • 21. Data: 2015-05-22 20:03:19
    Temat: Re: Wiertarka akumulatorowa
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ZbyszekZ" <z...@g...com> wrote in message
    news:befc09b5-af9e-4132-ab5e-52bdb1ee104f@googlegrou
    ps.com...
    > Ja się znam, ale skojarzyłem przeczytane informacje,

    Dziękuję za informację - o tym serwisie albo nie słyszałem albo zapomniałem.

    > za dużo czasu na myślenie o tej ofercie to nie masz, ibood rules.

    Zdaję sobie sprawę i w związku z tym chyba sobie odpuszczę.
    Nie mam czasu na czytanie regulaminów, zastanawiania się czy przyjmują
    ewentualne zwroty, czy są oficjalnym przedstawicielem czy potem będą
    problemy z serwisem gwarancyjnym/pogwarancyjnym i w ogóle jak mogę za to
    zapłacić (przyjmują międzynarodowe karty kredytowe czy trzeba przelew z
    polskiego banku?) itp, itd... Za dużo pytań do odpowiedzenia a sądzę na
    dodatek że ojcu wystarczy ta 2 razy tańsza HITACHI co też ma silnik z 52Nm
    momentu.

  • 22. Data: 2015-05-22 20:29:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote in message

    > Ja tej wkrętarki bardzo rzadko używam - kilka razy jednego dnia i kilka
    > miesięcy przerwy.

    Ja swojego Black&Deckera z NiCd zostawiłem na więcej niż rok
    nieużywanego i jedna bateria akumulatorów już jest nie do odratowania.

    p.s. mmm "profesjonalną" wersję B&D o nazwie Quantum Pro taką:
    http://i.ebayimg.com/00/s/MTYwMFgxMjAw/z/i0sAAOSwPhd
    U9lhG/$_35.JPG