  • 1. Data: 2012-02-06 11:31:21
    Temat: Wklad kominkowy - dopr. powietrza i szyber
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Witam

    Szukam wkladu kominkowego z doprowadzeniem powietrza (went. mech) i szybrem. Do
    tego ma byc nieduży. Moj typ na dziś to Uniflam Selenic link np.
    http://allegro.pl/wklad-uniflam-invicta-selenic-14kw
    -szyber-wys-0zl-i2090275209.html

    Nie spelnia on ostatniego wymogu, tzn. szukam czegos w podobnej cenie i jakosci.
    Tylko troche mniejszego jak np. Antek
    http://allegro.pl/kratki-wklad-kominkowy-antek-10kw-
    szyber-dolot-pow-i2090828515.html
    Antka odradza mi instalator.

    Polecicie cos? Palenie raczej okazjonalne, chyba ze sie sprawdzi jako dodatkowe
    zrodlo ciepla :)

    --
    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
    Z..

  • 2. Data: 2012-02-06 12:55:07
    Temat: Re: Wklad kominkowy - dopr. powietrza i szyber
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 Feb 2012 12:31:21 +0100, ATZ Rzeszow napisał(a):

    (...)

    Zobacz sobie wklad Dragon firmy Unico.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 3. Data: 2012-02-06 13:14:58
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zobacz sobie wklad Dragon firmy Unico.

    cena! :(

    (szukam wkladu w cenie ok 1.5k pln)

    --
    pozdr Z.

  • 4. Data: 2012-02-06 13:38:19
    Od: enemyunknown <r...@s...fr.pl>

    On 6 Lut, 14:14, "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>
    wrote:
    > Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w
> [...]

    Ja mam Antka. Główny minus to to, że polana max 35-40cm wchodzą.
    Innych zastrzeżeń jak dotąd nie mam.

  • 5. Data: 2012-02-06 14:29:57
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" napisał w wiadomości grup

    to ja się podłączę do wątku
    W tym roku będę chciał kupić kominek i zrobić nadmuch ciepłego powietrza na
    pokoje - jeden pokój z drugiej strony ściany z kominem, drugi 2m dalej,
    trzeci kolejne 2-3metry oraz salon w którym jest kominek. Łączna
    powierzchnia dogrzewana przez kominek to ok 60m2. Kominek będzie używany
    sporadycznie, choćby w takie mrozy jak teraz i nie ma zastąpić innego źródła
    ogrzewania (gaz).
    Jaki kominek najlepiej wybrać, jak się do tego zabrać, fajnie by było jakby
    kominek miał podwójną szybę czy coś takiego - żeby szyba nie była aż tak
    gorąca (małe dziecko w domu). Ze względu na to że będzie używany
    sporadycznie nie ma być zbyt drogi. Wcześniej miałem kominek otwarty (bez
    szyby) i go zburzyłem, chciałbym podłączyć się do tego samego komina tylko
    kominek postawić w narożniku pokoju - jakieś 2 metry w lewo w stosunku do
    pierwotnej lokalizacji. Jedna ze ścian byłaby szczytowa (więc powietrze z
    zewnątrz łatwo podłączyć). Jak (czym) później zabudować sam kominek i rurę
    ze spalinami?

    Lukasz

  • 6. Data: 2012-02-06 14:31:26
    Od: "a.no" <a...@g...com>

    > Ja mam Antka. Główny minus to to, że polana max 35-40cm wchodzą.
    > Innych zastrzeżeń jak dotąd nie mam.

    wersje z dolotem? czy jest szczelna, da sie zdlawic plomien?
    pozdr., Artur

  • 7. Data: 2012-02-06 14:54:28
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
    wiadomości news:jgodkm$9b7$1@inews.gazeta.pl...
    > Antka odradza mi instalator.

    Ja mam Antka z doprowadzeniem i nie narzekam. Są różne jego wersje. Możesz
    kupić nawet w wersji z gilotyną.

    Marek

  • 8. Data: 2012-02-06 14:55:43
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
    wiadomości news:jgodkm$9b7$1@inews.gazeta.pl...
    > Antka odradza mi instalator.

    Aaa zapomniałem. Zapytaj instalatora co ma przeciw Antkom.
    Tak z ciekawości posłucham.

    Marek

  • 9. Data: 2012-02-06 15:06:19
    Od: enemyunknown <r...@s...fr.pl>

    On 6 Lut, 15:31, "a.no" <a...@g...com> wrote:

    > wersje z dolotem? czy jest szczelna, da sie zdlawic plomien?
    > pozdr., Artur

    Wersja z dolotem, ale jest chujnia, bo jest szczelina między szybą a
    ramką od góry - pewnie ma to zapobiegać
    zasyfianiu szyby. Efekt jest taki, że chyba większość powietrza idzie
    z pomieszczenia a nie z zewnątrz.
    Zastanawiam się, czy by tej szczeliny nie uszczelnić sznurem...

  • 10. Data: 2012-02-06 15:15:58
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    > Aaa zapomniałem. Zapytaj instalatora co ma przeciw Antkom.
    > Tak z ciekawości posłucham.

    dokladniej chodzi o serie kominkow: Antek, Zuzia itp. Wg niego ustepuja jakością
    Uniflamowi.

    --
    pozdr Z.