  • 1. Data: 2012-11-18 19:06:40
    Temat: Wkrętarka (pewnie po raz kolejny)
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Powie ktoś czym się różni w exploatacji wkrętarka akumulatorowa na
    kształt tradycyjnej wiertarki oraz taka w formie grubego kija? Ta
    kijowata ma pewnie mniejszy moment, a ta wiertarkopodobna pewnie
    mniejszą manewrowość, ale jak to jest w praktyce?

    Pzdr.
    L.

  • 2. Data: 2012-11-18 20:37:43
    Temat: Re: Wkrętarka (pewnie po raz kolejny)
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 18.11.2012 19:06, Lisciasty pisze:
> [...]
    > kijowata ma pewnie mniejszy moment, a ta wiertarkopodobna pewnie
    > mniejszą manewrowość, ale jak to jest w praktyce?

    najwieksze zadowlole nie osiąga się, gdy możesz kupić
    bosha/black&deckera itp za 30 zł bez akumulatora, a następnie dołożyć do
    niego ogniwa z baterii laptopa. :)

    ToMasz

  • 3. Data: 2012-11-18 21:07:11
    Od: "Bogdan" <b...@g...com>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    5g2000vbm.googlegroups.com...

    >............ ale jak to jest w praktyce?

    tak jak napisałeś wcześniej.

    Bogdan

  • 4. Data: 2012-11-19 23:36:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Lisciasty pisze tak:

    > taka w formie grubego kija?

    hmm nie nadaje się do wiercenia???

    --
    Piter

  • 5. Data: 2012-11-20 11:18:32
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu niedziela, 18 listopada 2012 19:06:40 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:
> [...]
    >
    > kijowata ma pewnie mniejszy moment, a ta wiertarkopodobna pewnie
    >
    > mniejszą manewrowość, ale jak to jest w praktyce?

    Sprawdź na pięcie i PO jemność.

    --
    ZZ@private

  • 6. Data: 2012-11-20 13:58:37
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 18-11-2012 o 20:37:43 ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    napisał(a):

    > najwieksze zadowlole nie osiąga się, gdy możesz kupić
    > bosha/black&deckera itp za 30 zł bez akumulatora, a następnie dołożyć do
    > niego ogniwa z baterii laptopa. :)

    A jak potem ładujesz taki zestaw?
    Pytam - bo sam mam kilka wkrętarek z padniętymi akumulatorami i od groma
    ogniw Li-ion - ale te wszystkie balancery mnie zniechęcają.

    TG