  • 1. Data: 2012-11-19 11:33:23
    Temat: Płotki przeciwśnieżne czy rozbijacze
    Od: "M...@g...pl" <l...@g...com>

    Witam,

    Mam dach dwuspadowy, pokryty dachówką ceramiczną, nachylenie 45 st. Chciałbym
    zamontować jakąś ochronę przeciwśnieżna na wjazdem do garażu i tarasem drewnianym
    (żeby spadający śnieg niczego nie uszkodził). Z tego co zdarzyłem się zorientować to
    do dachówki można zastosować:
    1) Płotki przeciwśnieżne - które zatrzymują śnieg na dachu,
    2) Rozbijacze - śnieg jest rozbijany i spada mniejszymi kawałkami.

    Skłaniam się raczej do opcji 2 ale przed ostateczną decyzją chciałbym poznać wasze
    opinie i plusy/minusy każdego z rozwiązań.

    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 2. Data: 2012-11-19 14:00:09
    Temat: Re: Płotki przeciwśnieżne czy rozbijacze
    Od: "hit\(wytnij to\)o...@o...pl" <hit(wytnij)okazja@o2.pl>

    Tylko i wyłącznie rozbijacze ,we wszelkiej postaci
    płotki zatrzymują snieg na dachu i sa przyczyna wielu problemów w miejscu
    wejścia i bramy garazowej mozna zastosowac tzw. rozbijacze zsuwające tzn
    niskie płotki ułożone w kształcie klina powodujące zsuwanie śniegu na boki .