  • Data: 2018-08-06 16:24:26
    Temat: Wprowadzenie wody do budynku
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Wymieniam sobie przyłącze wodne w domku letniskowym ROD. Do tej pory
    była tam stara i już skorodowana rura stalowa. Wymyśliłem sobie, że
    wymienię ją na PE (niebieską). Czytam różne fora i ludzie piszą, że
    złączki g* warte i żeby wprowadzać w jednym odcinku. Ale to cholerstwo
    się przecież słabo wygina, więc jak niby mam nią przejść pod, albo przez
    fundament i wylądować na ścianie (najlepiej na tej, przez którą
    przechodzę), bez użycia kolanka 90 stopni??? Jakieś pomysły, czy nie
    chrzanić się i założyć kolanko?

    Maciek