  • 41. Data: 2011-12-22 17:49:00
    Temat: Re: Wróbli nie ma.
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4ef35941$1@news.home.net.pl...

    > Babcia mi mówiła (znaczy się moja żona) że wróbli nie ma dlatego bo nie
    > ma koni. Coś w tym jest. Teraz trwa inwazja sikorek, kolejki tych
    > ptaszków fruwają do mojego karmnika z siemkami słonecznika . Wczoraj na
    > spacerze po Bielsku zobaczyliśmy w czyimś ogródku rozwrzeszczaną chmarę
    > wróbli, jak za dawnych czasów. Ucieszyliśmy się.

    Hejka. Drobiazg a cieszy. :-)
    Pozdrawiam radośnie Ja...cki

  • 42. Data: 2011-12-22 18:34:14
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 22 Dec 2011 17:22:22 +0100, Dziadek napisał(a):

> [...]
    > Bielsku zobaczyliśmy w czyimś ogródku rozwrzeszczaną chmarę wróbli, jak za

    W miastach generalnie wróblowate znikły - z powodu wygrabiania liści.
    --
    XL

  • 43. Data: 2011-12-24 08:01:07
    Od: " " <s...@g...pl>

    Dirko <j...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Hejka. Drobiazg a cieszy. :-)

    Drobiazg, ale jaki rozwrzeszczany.
    Ho,ho,ho
    Pozdrawiam po cichu
    skryba
    Ps.
    Pewien starzec o ogromnej brodzie
    Narodowi oświadczył: ,,Narodzie!
    Klęska to żywiołowa:
    Cztery skowronki, sowa
    Czyż i kwoka gnieżdżą się w mojej brodzie!''
    (H) Stanisław Barańczak