  • 11. Data: 2023-10-02 11:50:06
    Temat: Re: Wymowny tytuł
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 2 października 2023 o 07:18:31 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    >
    > Zacznę od podatku katastralnego, który mieli już wprowadzić ponad 18 lat
    > temu. Wtedy już na ten temat z Tobą tu pisałem, wciskałeś mi (i innym)
    > jaki to frajer jestem bo mam dom, który zaraz mi zlicytują.
    > Już wtedy zrozumiałeś, że popełniłeś spore błędy w życiu i musiałeś się
    > dowartościowywać w Internecie.
    > Tak wiem, po wyborach na pewno go już tym razem wprowadzą i w końcu kułaki
    > dostaną po dupie.
    >
    > Pamiętam Twoje posty bo to były początki twojego trolowania i nie
    > stosowałeś interpunkcji a w co drugim wyrazie waliłeś ortografy.

    Jaki ty wiesniak jesteś. Zabrakło argumentow to je wymysliłes. Pies cie jebał i te
    małe pieski tez. Widać temat fotowoltaiki strasznie dla ciebie i innych niewygodny.
    Na sto procent ze do tego co miałes dołozyłes dychę po cichu i podkręciłes falownik.
    I sprawa się jebła bo zaczęli do cwaniakow przychodzić i odłaczac im instalacje.
    Potem jeszcze tylko kara i mozesz pisać prosbe o podłaczne jako sprzedawca. A oni
    wcale nie musza do prosby pozytywnie się ustosunkować. A gdyby się cos komuś od zbyt
    wysokiego napięcia popsuło i ubezpieczyciel ZE wypłacił odszkodowanie. I będzie
    potrafił udowodnić ze przez ciebie to poprosi na początku o zwrot kasy co wypłacił.
    Jak to czasami wystarczy posmyrac odpowiednim palcem w odpowiednim miejscu.

  • 12. Data: 2023-10-02 11:59:58
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 02/10/2023 11:50, Zenek Kapelinder wrote:
    > pNa sto procent ze do tego co miałes dołozyłes dychę po cichu i podkręciłes
    falownik.

    Preferujesz własne urojenia, bez podstaw, nad fakty. Nie wdziwią więc i
    wybory polityczne podobnych do siebie.

  • 13. Data: 2023-10-02 12:26:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 2 października 2023 o 12:00:23 UTC+2 heby napisał(a):

    > Preferujesz własne urojenia, bez podstaw, nad fakty. Nie wdziwią więc i
    > wybory polityczne podobnych do siebie.
    Ziewww. Tobie temat tez nie jest w kapelusik. Zobacz w końcu bala w swoim oku a nie
    szukaj słomki u innych.

  • 14. Data: 2023-10-02 12:34:13
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 11:50 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > początku o zwrot kasy co wypłacił. Jak to czasami wystarczy posmyrac
    > odpowiednim palcem w odpowiednim miejscu.

    Ja wieśniak? :-) - zauważ, że odpowiadam tylko na Twoje zaczepki. Sam z
    siebie się do Ciebie nie przywalam, nie pomawiam, nie atakuję.
    Nazwałeś mnie tutaj już wiele razy kłamcą bez żadnych argumentów.
    Teraz też mnie pomawiasz. Tych bzdur powyżej nawet nie będę komentował.
    Mogły powstać tylko w głowie chorego człowieka.
    Widocznie dla Ciebie oszustwo, kłamstwa są tak oczywiste w życiu
    prywatnym, że nie dopuszczasz możliwości, że ktoś może nie kłamać i nie
    zmyślać.

    Podałem Ci dane i pokazałem czarno na białym, że to co napisałeś o
    magazynowaniu energii przez znajomego jest mało realne. Odniesiesz się do
    tego?

    TG

  • 15. Data: 2023-10-02 12:45:03
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

> [...]

    > Na sto procent ze do tego co miałes dołozyłes dychę po cichu i
    > podkręciłes falownik. I sprawa się jebła bo zaczęli do cwaniakow

    Do tej pory miałem Cię za człowieka technicznego.
    Ale jak ty piszesz takie bzdury to znaczy, że nie masz pojęcia o prądzie,
    mocach, zabezpieczeniach.

    Jak jełopie mogę na przyłączu z zabezpieczeniem 3x32A mieć instalację o
    mocy 32kW? (21kW +10kW)
    Już nie wspomnę o tym, że aby dołożyć "dychę po cichu" nie wystarczy
    dołożyć paneli. Trzeba wymienić falownik, kabel falownik > rozdzielnia,
    zabezpieczenia w rozdzielni.

    Wiele razy tu pisałem, że PGE ma odczyty online, sam licznik rejestruje i
    trzyma pół roku maksymalne parametry. Taki pik ponad to co zgłoszone oni
    mają w systemie natychmiast.
    Twój mokry sen niestety się nie spełni. To co napisałeś powyżej przy
    licznikach dwukierunkowych z kartą sim jest porostu niemożliwe.

    TG

  • 16. Data: 2023-10-02 17:09:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 2 października 2023 o 12:34:16 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

> [...]
    >
    > Podałem Ci dane i pokazałem czarno na białym, że to co napisałeś o
    > magazynowaniu energii przez znajomego jest mało realne. Odniesiesz się do

    Tak, jestes wiesniak. To ze juz gumofilców nie nosisz nic nie znaczy. Ja się czepiam?
    Załozyłem nowy temat i jako pierwszy się przysrałes. A teraz możesz się udać w
    wiadomym kierunku. Jak być nie widzial co to za kierunek to na wyspie Węży pytaj.

  • 17. Data: 2023-10-02 17:40:19
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 17:09 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > się czepiam? Załozyłem nowy temat i jako pierwszy się przysrałes. A
    > teraz możesz się udać w wiadomym kierunku. Jak być nie widzial co to za

    Pokaż gdzie pierwszy "się przysrałem" lub Cię obraziłem.
    Jak podajesz linka i komentarz, który nie odnosi się do linka to to
    prostuję.
    Podałeś linka do arta n/t zmian na rynku bilansującym (na którym są
    najwięksi producenci) i nawijasz, że będą wyłączenia i starzy prosumenci
    dostaną po dupie. To manipulacja, w artykule nic o tym nie było.
    Napisałem Ci dlaczego się wtrącam - nie odniosłeś się do tego.

    Jak byś napisał, że Ziemia jest płaska też bym to prostował.
    Mam taką misję, prostować bzdury pisane w Internecie.
    Nic do Ciebie osobiście nie mam, mam zastrzeżenia do tego co wypisujesz.
    Gdy podaję argumenty Ty z nimi nie dyskutujesz. W Internecie to oznacza,
    że nie masz kontrargumentów i piszesz aby pisać.

    To samo z kolegą, który przy instalacji 10kWp ma w magazynie od początku
    roku uzbierane 7,5 MWh. Przecież dla wszystkich, którzy mają jakieś
    pojęcie o PV to tak jakbyś napisał, że Ziemia jest płaska.
    Podałem Ci liczby, nie zarzucam Ci kłamstwa, może coś źle usłyszałeś, lub
    kolega nie wie co ma.
    Sprostuj lub wytłumacz jak to jest możliwe bo przez takie wrzutki Twoja
    wiarygodność pikuje do zera.
    Chamstwo i nazywanie wszystkich po kolei kłamcami tego nie poprawi.
    Zauważyłeś, że jesteś jedyną osobą na tej grupie, która w co drugim wątku
    zarzuca komuś kłamstwa? - praktycznie nikt inny tak tutaj nie robi...

    TG

  • 18. Data: 2023-10-02 21:51:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ziewww.

  • 19. Data: 2023-10-03 16:38:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 02 Oct 2023 07:18:28 +0200, Tomasz Gorbaczuk

    > Jak na razie to Ty tu jesteś największym bajkopisarzem, jak chcesz to mogę
    > przytoczyć wszystkie Twoje brednie jakie na przestrzeni kilkudziesięciu
    > już lat tutaj wypisywałeś.

    Ja mogę dorzucić te jego słynne pieprztylenie jaki to gaz zły a wungiel
    (ruski) i drewno (pellet, też często był [biało]ruski) dobre, bo jak putin
    kurek z gazem zakręci to wszystkie polaki zamarzną w zimie. Aczkolwiek to
    było jak jeszcze się mianował jako drób, to nie wiem czy się liczy. ;P No i
    nie wiem czy liczy się jak go sobie sami zakręciliśmy. Niemniej i tak nikt
    nie zamarzł.

    Ps. ja też mam prosumenta do 2035, ogrzanie domu 180m2, i 20 tys. km
    przejechane PHEVem na prądzie kosztuje 360 zł rocznie, a prądu w tej cenie
    mam na kolejne 20 tys. km.

    Drób w tym czasie targa wory z pelletem po 2000zł/tona wózeczkiem
    trójkołowym łamiąc sobie kręgosłup i ma wielki ból dupy że ludzie mają
    prosumenta i płacą tyle co nic -- to co ma innego pisać...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 20. Data: 2023-10-03 17:03:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 3 października 2023 o 16:38:34 UTC+2 Myjk napisał(a):
> [...]
    > trójkołowym łamiąc sobie kręgosłup i ma wielki ból dupy że ludzie mają
    > prosumenta i płacą tyle co nic -- to co ma innego pisać...

    Łzesz jak ostatnia ruska kurwa.