  • 1. Data: 2023-09-28 12:00:40
    Temat: Czarne chmury
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Serialu ciag dalszy
    https://www.wnp.pl/energetyka/nowe-regulacje-moga-ud
    erzyc-po-kieszeni-producentow-energii,756181.html
    Oczywiście uderza najmniejszych producentów energii odnawialnej czyli takich co nie
    mogła zagwarantować pewnych dostaw prądu. Z drugiej strony dla odbiorców w artykule
    bardzo dobre wiadomości. Duzo towaru to cena niska. Dla drobnych fotowoltaikarzy
    zmieni się to ze dzisiaj jest mowa o niezbyt częstych wyłaczaniach się falowników. A
    po zmianach beda mogli liczyć na niezbyt częste włączanie się falowników. Miłego
    dnia.

  • 2. Data: 2023-09-28 13:15:16
    Temat: Re: Czarne chmury
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2023 o 12:00 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > niezbyt częstych wyłaczaniach się falowników. A po zmianach beda mogli
    > liczyć na niezbyt częste włączanie się falowników. Miłego dnia.

    Pomyliłeś linki, w tym co podałeś nie ma nic na temat z Twojego postu.
    Ten artykuł jest o rynku bilansującym.
    Jak będziesz potrzebował to Ci wyjaśnię czemu te zmiany nie mogą wpłynąć
    na prosumentów (są dwa zdania o tym w tym linku, widocznie przeoczyłeś).
    To samo wklejałeś na wiosnę, w lecie miał być armagedon i masowe
    wyłączenia prosumentów.
    Znowu zrobili Ci na złość.

    TG

  • 3. Data: 2023-09-28 17:30:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 28 września 2023 o 13:15:20 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    > na prosumentów (są dwa zdania o tym w tym linku, widocznie przeoczyłeś).
    > To samo wklejałeś na wiosnę, w lecie miał być armagedon i masowe

    Zmyslasz ale nie ma to najmniejszego znaczenia bo mam baranie na to wyjebane. Baran
    jesteś bo normalny by zauwazył ze w tym roku sa wybory i partia która rzadzi i chce
    rzadzic dalej zrobi zeby ludzie byli piękni zdrowi i bogaci. Jak będzie 60GW w
    odnawialnych i z tego 80% Brda miały size państwowe społka lub firmy ludzi
    zaprzyjaźnionych z członkami partii rządzącej to nic nie zmagazynujesz w sieci.
    Będziesz mi mogł sprzedać prad. W słoneczny dzień dam ci za niego 10 groszy za
    kilowatogodzine.

  • 4. Data: 2023-09-28 17:42:21
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2023 o 17:30 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > partii rządzącej to nic nie zmagazynujesz w sieci. Będziesz mi mogł
    > sprzedać prad. W słoneczny dzień dam ci za niego 10 groszy za

    Dałeś linka do arta o bilansowaniu a pie..lisz o polityce.
    Idź z tym na pręgierz baranie.
    Jak nie wiesz baranie dlaczego ten link nie dotyczy prosumentów to poproś
    grzecznie to Ci wytłumaczę.
    Swoje urojenia kotu opowiadaj.

    TG

  • 5. Data: 2023-09-28 18:18:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 28 września 2023 o 17:42:24 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

> [...]
    > Idź z tym na pręgierz baranie.
    > Jak nie wiesz baranie dlaczego ten link nie dotyczy prosumentów to poproś

    Jak mozesz cos komuś wytłumaczyć jak sam nie wiesz. Chyba ze bluzgowi od siedmiu
    bolesci. Jestescie inteligentni bo razem macie 140 to się w lot zrozumiecie.