  • 1. Data: 2023-10-01 13:57:42
    Temat: Panel narzędziowy - jakiś standard?
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Chciałbym kupić panel narzędziowy, taki płaski, z otworami, na ścianę.

    Zależy mi na metalowym, te z tworzywa mają zazwyczaj inne mocowania.

    No więc przeorałem sklepy budowlane i allegro i mam takie wrażenie, że
    ilośc standardów mocowania jest równa ilości producentów takich zestawów.

    Może ktoś odpowiedzieć co kupić, aby nie być w przyszłości uzależnionym
    od dokupienia wieszaków producenta, który właśnie zmienił branżę na
    mleczarską?

    Jakiś albo standard, albo coś co akceptuje większość osprzętu do paneli
    metalowych aby wybór był większy. Nie wiem co tam będę chciał miec i
    jestem prawie pewny, że to będzie dynamiczne.

    Wydaje mi się że "te z kwadratowymi dziurami" są najpopularniejsze, ale
    widzę że część wieszaków nie jest wymienna, więc potrzebował bym porady
    co jest najpopularniejsze i w co warto zainwestować aby wieszaki
    dokupować przez najbliższe kilka lat w [prawie] dowolnym sklepie.