  • 21. Data: 2023-10-11 13:54:56
    Temat: Re: Wymowny tytuł
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Znowu linki pomyliłeś, w tym arcie nie ma nic n/t wyłączania
    > falowników i "wtopy" starych prosumentów.
    > Artykuł potwierdza to co ja i inni piszą Ci tu od wielu lat.
    >
    > Teraz skup się bo ciągle nie ogarniasz: w tym arcie jest czarno na
    > białym, że "starzy prosumenci" wygrali, nowe zasady (obecne i
    > przyszłe) są korzystne dla bardzo wąskiej grupy, dla zdecydowanej
    > większości są niekorzystne.

    Podziwiam ze jest jeszcze na swiecie ktos kto w czasach klikbajtowych
    tytułów daje sie na nie nabrac...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 22. Data: 2023-10-12 13:54:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > To samo z kolegą, który przy instalacji 10kWp ma w magazynie od
    > początku roku uzbierane 7,5 MWh. Przecież dla wszystkich, którzy
    > mają jakieś pojęcie o PV to tak jakbyś napisał, że Ziemia jest
    > płaska.

    Ale przeciez to jest mozliwe. Wystarczy ze jest to opuszczony dom w
    którym nikt nie mieszka i dokładnie 100% wyprodukowanej energii idzie
    do sieci.
    Wtedy to bedzie mniej wiecej tak wygladac ze z wysłanych 9,5mwh po
    odjeciu 20% jakies 7,5MWh bedzie do odbioru.
    Przeciez Zenek by nie zmyslał :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,