  • 1. Data: 2023-10-01 20:19:44
    Temat: Ilość ludzi
    Od: Kris <k...@g...com>

    Pytam tu chociaż pewnie ntg.
    Dzisiejszy marsz w Warszawie- ktoś tam twierdzi że było 60 tys luda ktoś inny że
    ponad milion.
    Czy w dzisiejszych czasach faktycznie problemem jest ustalić przybliżona liczbę luda
    mając do dyspozycji zdjęcia z dronów, satelity itp,?
    Gdyby spór był o 50 tys to bym pewnie nie pytał ale tu 60 tys vs 1mln

  • 2. Data: 2023-10-01 20:38:25
    Temat: Re: Ilość ludzi
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 01/10/2023 20:19, Kris wrote:
    > Gdyby spór był o 50 tys to bym pewnie nie pytał ale tu 60 tys vs 1mln

    Obu grupom zalezy, aby wynik był maksymalnie nieprawdziwy, tylko w
    przeciwnych kierunkach.

    Poczekaj na jakieś bardziej obiektywne szacunki.

    Chetnie bym się dowiedział o ile więcej było połaczeń z BTSami w
    centrum, względem innego, podobnego dnia. To dostatecznie precyzyjne
    przybliżenie do argumentacji politycznej.

  • 3. Data: 2023-10-01 20:49:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 1 października 2023 o 20:38:48 UTC+2 heby napisał(a):
    > Obu grupom zalezy, aby wynik był maksymalnie nieprawdziwy, tylko w
    > przeciwnych kierunkach.
    >
    > Poczekaj na jakieś bardziej obiektywne szacunki.

    Kto takie opublikuje?

  • 4. Data: 2023-10-01 21:04:13
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 01/10/2023 20:49, Kris wrote:
    > Kto takie opublikuje?

    Zazwyczaj jakieś niezależne organizacje. Tak było z wieloma innym
    eventami poprzednio, po kilku dniach pojawiały się bardziej rozsądne
    szacunki, liczone medoami innymi niż "wydaje mi się" albo "policja
    policzyła na palcach". Na chwilę obecną mamy zalew idiotów starających
    się naciągać te liczby z obu stron, na warto ich słuchać.

  • 5. Data: 2023-10-01 22:58:46
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.10.2023 o 20:38, heby pisze:

    > Chetnie bym się dowiedział o ile więcej było połaczeń z BTSami w
    > centrum, względem innego, podobnego dnia. To dostatecznie precyzyjne
    > przybliżenie do argumentacji politycznej.

    https://twitter.com/okok_boomer/status/1708544930845
    520016

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 6. Data: 2023-10-01 23:01:12
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.10.2023 o 20:19, Kris pisze:
> [...]
    luda mając do dyspozycji zdjęcia z dronów, satelity itp,?
    > Gdyby spór był o 50 tys to bym pewnie nie pytał ale tu 60 tys vs 1mln

    To zależy kto podaje fotki.

    Niejaki Jaki podaje takie:

    https://twitter.com/PatrykJaki/status/17084714219349
    52858

    A inni takie:

    https://twitter.com/donaldtusk/status/17084821397951
    20333

    Teraz sam oceń kto kłamie :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 7. Data: 2023-10-01 23:01:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 1 października 2023 o 20:19:46 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    luda mając do dyspozycji zdjęcia z dronów, satelity itp,?
    > Gdyby spór był o 50 tys to bym pewnie nie pytał ale tu 60 tys vs 1mln
    W tvpis pokazali dokument na którym jest zgłoszona liczba uczestnikow. Placforma
    zgłosiła ze udział weźmie 100 tysiecy ludzi.

  • 8. Data: 2023-10-02 00:01:40
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Teraz sam oceń kto kłamie

    Każdy wie, ale się nie przyzna. Wszyscy kłamią.
    Jedni mówią powyżej miliona, drudzy koło 130 tyś.
    Który mniej kłamie?

    Robert

  • 9. Data: 2023-10-02 08:41:08
    Od: Pete <n...@n...com>

    luda mając do dyspozycji zdjęcia z dronów, satelity itp,?
    > W tvpis pokazali dokument na którym jest zgłoszona liczba uczestnikow. Placforma
    zgłosiła ze udział weźmie 100 tysiecy ludzi.

    TVPiS kwiczy, znaczy, że było fchuj.

    a do tego co napisałeś - nie ma zakazu udziału większej ilości, niż
    zgłoszona.

    --
    Pete

  • 10. Data: 2023-10-02 09:10:34
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Każdy wie, ale się nie przyzna. Wszyscy kłamią.
    > Jedni mówią powyżej miliona, drudzy koło 130 tyś.
    > Który mniej kłamie?

    Jeśli na fotkach nie widzisz różnicy pomiędzy 60tys a 600tys to będzie
    Ci trudno ocenić kto więcej kłamie.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>