  • 91. Data: 2023-10-14 20:49:49
    Temat: Re: Ilość ludzi
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.10.2023 o 20:07, Kris pisze:
    [...]
    > Ty nie jesteś idiota.
    > Ty jesteś pożyteczny idiota.
    > Oby chociaż Tobie placili za te bzdury co tu wypisujesz

    Siadaj, niedostateczny za brak prawidłowej odpowiedzi :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 92. Data: 2023-10-14 21:02:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 14 października 2023 o 20:22:33 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    kilkudziesięciu stacji bazowych. System ich cały czas przełaczał na najmniej
    obciazone stacje w ktorych zasięgu byli. Jeslitam jest kilkadziesiąt
    > Nie bluzgaj.
    > Skoro Bluzg podał że było 1, 2mln logowań NOWYCH to tyle było
    > Amen.
    A czy ja gdzies pisałem ze w marszu żelka nie było tyle co inni napisali?

  • 93. Data: 2023-10-16 07:54:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Nie bluzgaj.
    > Skoro Bluzg podał że było 1, 2mln logowań NOWYCH to tyle było

    Jak rozumiem nadal brak odwagi zeby przełknac sline i przyznac sie do
    błędu?
    I jeszcze doszliscie z Zenkiem SIC! do wniosku ze w dobie szybkich
    komputerów nie dałoby sie (gdyby ktos chciał) policzyc ilosci urzadzen
    w okolicy tylko dlatego ze loguja sie do wielu BTSów?
    No powiem ci ze fajnego sprzymierzenca sobie wybrałes ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 94. Data: 2023-10-16 09:00:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 16 października 2023 o 08:00:02 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...
    > Jak rozumiem nadal brak odwagi zeby przełknac sline i przyznac sie do
    > błędu?

    Weź Ty się określ.
    Sam pisałeś że te 1,2 mln to fakenews.
    > I jeszcze doszliscie z Zenkiem SIC! do wniosku ze w dobie szybkich
    > komputerów nie dałoby sie (gdyby ktos chciał) policzyc ilosci urzadzen

    Ale właśnie o to chodzi( i po to założyłem ten wątek) że dzisiaj ustalić liczbę
    spacerowiczow z duza dokładnością to nie jest żaden problem
    Pytanie zostaje dalej otwarte czemu nikt tego nie zrobił.
    > w okolicy tylko dlatego ze loguja sie do wielu BTSów?
    > No powiem ci ze fajnego sprzymierzenca sobie wybrałes ;-DDDj

    Weź głęboki oddech i pisz na temat.

  • 95. Data: 2023-10-16 09:15:56
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 16.10.2023 o 09:00, Kris pisze:
    > Pytanie zostaje dalej otwarte czemu nikt tego nie zrobił.

    A są takie usługi?
    Może powstaną firmy, które takie liczenie przeprowadzą. W dobie AI, to
    dane nie tylko co do ilości, a też płci, testów na transparentach, itd...

    Robert

  • 96. Data: 2023-10-16 16:18:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

> [...]
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.
    Weź się debilu odpierdol. Nie gadam z toba bo mam wstręt do takich jak ty. Ale mogę
    zrobić wyjatek.

  • 97. Data: 2023-10-17 07:54:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Weź Ty się określ.
    > Sam pisałeś że te 1,2 mln to fakenews.

    A ty podałes ta ilosc jako dowód ze druga strona tez kłamie...
    Ech...

    > Ale właśnie o to chodzi( i po to założyłem ten wątek) że dzisiaj
    > ustalić liczbę spacerowiczow z duza dokładnością to nie jest żaden
    > problem Pytanie zostaje dalej otwarte czemu nikt tego nie zrobił.

    Dostałes odpowiedz na to pytanie. Prawdopodobnie po prostu ci sie nie
    spodobała.
    Bo nie zauwazyłem polemiki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 98. Data: 2023-10-17 07:54:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > A są takie usługi?
    > Może powstaną firmy, które takie liczenie przeprowadzą. W dobie
    > AI, to dane nie tylko co do ilości, a też płci, testów na
    > transparentach, itd...

    BTSy działaja samodzielnie i nikt ich nie obsługuje?
    Technicznie nie byłoby z tym zadnego problemu tylko w imie czego
    operator ma sie narazac władzy?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie