  • 81. Data: 2023-10-14 11:41:10
    Temat: Re: Ilość ludzi
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Czyli ilość ludzi jest taka sama co na Twoim.

    NIE!

    Jeśli dotąd nie zrozumiałeś, że marsz trwając 4 godziny, składał się z
    ludzi wchodzących i wychodzących i tworzył FALĘ, która wypełniała całą
    przestrzeń od ronda do ronda, przez co najmniej godzinę, to nie mamy o
    czym rozmawiać. Ty sobie zostań w swoim światku a ja cyk, windką do góry
    na swoje piętro :)

    Nie dam się pokonać Twoim doświadczeniem :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 82. Data: 2023-10-14 12:19:43
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > NIE!

    Czyli w ciągu pół godziny przybyło powyżej 100 tys ludzi?
    Skąd się mieli wziąć?
    Na moim i Twoim jest tyle samo, tylko się rozciągnęli.

    Robert

  • 83. Data: 2023-10-14 16:20:38
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Czyli w ciągu pół godziny przybyło powyżej 100 tys ludzi?
    > Skąd się mieli wziąć?

    Z dupy. Czy Ty jesteś normalny? Taki marsz to nie msza święta ani pociąg
    do Pcimia, gdzie trzeba być na 12:00. Ludzie dochodzili do marszu nawet
    po 15:00 czyli napływ zaczął się o umówionej godzinie, marsz ruszył,
    szedł ok 1,5h w sensie CZOŁO pochodu dobiło do METY i się rozchodziło a
    pozostałe 2,5 godziny ludzie dochodzili i podobnie jak wcześniej się
    rozchodzili na mecie. Dochodzili na miejscu startu/początku jak i z
    uliczek pobocznych. Liczę nawet, że 1/3 ilości dochodziła z uliczek
    bocznych, bo nie chciało im się iść 4km.

    > Na moim i Twoim jest tyle samo, tylko się rozciągnęli.

    Guma w gaciach Ci się rozciągnęła.

    Mogłeś tam iść i sprawdzić ale wolisz bredzić kilka dni bez sensu na NNTP.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 84. Data: 2023-10-14 17:02:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 14 października 2023 o 16:21:33 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
    > . Liczę nawet, że 1/3 ilości dochodziła z uliczek
    > bocznych,

    Tia
    I 1,2 mln nowych logowań do bts
    Idioto

  • 85. Data: 2023-10-14 17:04:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 14 października 2023 o 16:21:33 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
    .

    > Mogłeś tam iść i sprawdzić ale wolisz bredzić kilka dni bez sensu na NNTP.

    Po co iść jak fotki które zresztą sam linkujesz czarno na białym pokazują jak było.
    Zastanawiam się tylko po co zaklinasz rzeczywistość
    Idioto

  • 86. Data: 2023-10-14 17:45:29
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Taki marsz to nie msza święta ani pociąg do Pcimia, gdzie trzeba być na
    > 12:00.

    No to już wiemy skąd te rozbieżności. Kwadrans akademicki. Tych po 12:15
    już się nie liczy. ;)

    Robert

  • 87. Data: 2023-10-14 17:55:57
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > No to już wiemy skąd te rozbieżności. Kwadrans akademicki. Tych po 12:15
    > już się nie liczy. ;)

    Fajnych dwóch kretynów jest w tym wątku. Jeden bredzi coś o połowie
    marszu a drugi widzi pielgrzymkę do Częstochowy.

    Zadanie matematyczne. W odpowiedzi proszę podać liczbę całkowitą i
    prawidłową tego zadania.

    Mamy zdjęcie, które przedstawia 100 osób. W ciągu jednej minuty z tych
    osób odchodzi jedna obca osoba i dochodzi druga inna osoba (taki sam
    mechanizm jak na marszu).

    Pytanie. Ile osób łącznie będzie liczone, po upływie 100 minut, które
    brały udział w marszu?

    100
    200
    300
    500
    czy 1000?

    Czy to możliwe, że jeśli udział wzięło 1000 (tysiąc) osób w ciągu 100
    minut a na zdjęciu widać tylko 100 osób to czary, zagadka czy kłamstwo?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 88. Data: 2023-10-14 18:08:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 1 października 2023 o 20:38:48 UTC+2 heby napisał(a):
    > Obu grupom zalezy, aby wynik był maksymalnie nieprawdziwy, tylko w
    > przeciwnych kierunkach.
    >
    > Poczekaj na jakieś bardziej obiektywne szacunki.
    >
    > Chetnie bym się dowiedział o ile więcej było połaczeń z BTSami w
    > centrum, względem innego, podobnego dnia. To dostatecznie precyzyjne
    > przybliżenie do argumentacji politycznej.
    Nic ilość logowań by ci nie dała. Ludzie jak szli w marszu żelka byli w zasięgu
    kilkudziesięciu stacji bazowych. System ich cały czas przełaczał na najmniej
    obciazone stacje w ktorych zasięgu byli. Jeslitam jest kilkadziesiąt
    stacji bazowych to podziel ilość logowań przez ilość stacji w okolicy.

  • 89. Data: 2023-10-14 20:07:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 14 października 2023 o 17:56:34 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy to możliwe, że jeśli udział wzięło 1000 (tysiąc) osób w ciągu 100
    > minut a na zdjęciu widać tylko 100 osób to czary, zagadka czy kłamstwo?

    Ty nie jesteś idiota.
    Ty jesteś pożyteczny idiota.
    Oby chociaż Tobie placili za te bzdury co tu wypisujesz

  • 90. Data: 2023-10-14 20:22:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 14 października 2023 o 18:08:41 UTC+2 Zenek Kapelinder napisał(a):

> [...]
    obciazone stacje w ktorych zasięgu byli. Jeslitam jest kilkadziesiąt
    > stacji bazowych to podziel ilość logowań przez ilość stacji w okolicy.
    Nie bluzgaj.
    Skoro Bluzg podał że było 1, 2mln logowań NOWYCH to tyle było
    Amen.