  • 1. Data: 2011-01-01 15:02:55
    Temat: Za krótka wylewka w baterii - strumień wody trafia w pokrętło korka automatycznego
    Od: "PC" <l...@w...pl>

    Mam wannę akrylową z dość długą powierzchnią z przodu (pewnie na otwór do
    baterii), bateria mocowana do ściany. Niestety dostępne baterie mają ~15cm
    długości, to o 2cm za mało bo strumień wody trafia dokładnie w pokrętło
    korka. Czy są jakieś gustowne dystanse coś w rodzaju rozety np. w kształcie
    kostki albo cylindra, może coś ze szkła co pozwoli odsunąć baterię od ściany
    na 2~5cm?

    PC

  • 2. Data: 2011-01-01 15:24:18
    Od: Bogdan Slusarczyk <b...@o...pl>

    > Czy są jakieś gustowne dystanse coś w rodzaju rozety np. w kształcie
    > kostki albo cylindra, może coś ze szkła co pozwoli odsunąć baterię od ściany
    > na 2~5cm?

    Proponuje udać się do kamieniarza, wybrać kamień jaki Ci się podoba i
    komponuje z wystrojem łazienki, i on Ci taką nakładkę pod baterię wykona
    (standardowa grubość slabów to 2cm i 3cm).

  • 3. Data: 2011-01-01 16:24:34
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "PC" <l...@w...pl> wrote:
> [...]
    > korka. Czy są jakieś gustowne dystanse coś w rodzaju rozety np. w
    > kształcie kostki albo cylindra, może coś ze szkła co pozwoli odsunąć

    Są dostępne chromowane przedłużki do baterii. Różnych długości. Proponuję
    kupić jakieś markowe (co najmniej takie jak baterie), żeby powłoka za szybko
    nie zlazła.

    --
    Bartek

  • 4. Data: 2011-01-01 23:52:12
    Od: Bogdan Slusarczyk <b...@o...pl>

    > Są dostępne chromowane przedłużki do baterii. Różnych długości. Proponuję
    > kupić jakieś markowe (co najmniej takie jak baterie), żeby powłoka za szybko
    > nie zlazła.

    Tak z ciekawości: przedłużka między łączem w ścianie a mimośrodem
    baterii? czy między baterią a mimośrodem? czy jeszcze coś innego?

  • 5. Data: 2011-01-02 00:05:16
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Bogdan Slusarczyk" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tak z ciekawości: przedłużka między łączem w ścianie a mimośrodem baterii?
    > czy między baterią a mimośrodem? czy jeszcze coś innego?

    Obie wersje są możliwe choć ta druga jest chyba rozsądniejsza, mimośród
    wystawiony ze ściany idiotycznie by wyglądał.
    "Jeszcze coś innego" też na upartego możnaby znaleźć :-)

    J.

  • 6. Data: 2011-01-02 15:07:04
    Od: " 666" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zależy z czego są rury w ścianie.
    Jeśli stal to OK, ale jeśli plastik bez stalowej płytki montażowej, to może
    być spory moment łamiący po przypadkowym lub nieprzypadkowym uchwyceniu
    takiej "wydłużonej" baterii.

    -----

  • 7. Data: 2011-01-02 16:20:14
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Bogdan Slusarczyk" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tak z ciekawości: przedłużka między łączem w ścianie a mimośrodem baterii?
    > czy między baterią a mimośrodem? czy jeszcze coś innego?

    Przedłużki wstawia się pomiędzy baterią a mimośrodem. Mają około 5 - 6 cm
    długości. Pewnie można kupić same przedłużki, ale kiedyś to były takie
    komplety: z jednej strony zawór zasilający pralkę montowany pomiędzy baterią
    a ścianą, z drugiej - przedłużka wyrównująca dystans.
    --
    Jackare

  • 8. Data: 2011-01-02 16:26:33
    Od: "PC" <l...@w...pl>

    Nie znalazłem nic co by się nadawało więc kupiłem inną baterię a właściwie
    dwie. Na szczęście w Leroy udało się oddać tamte bez podawania przyczyny.

    PC

  • 9. Data: 2011-01-13 09:59:47
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    ?Mimo, że temat nieaktualny to przez przypadek znalazłem przedłużkę. Może
    się kiedyś, komuś przyda:
    http://www.bisk.pl/arktic/2779-przed-u-ka-do-baterii
    -wannowej.html

    PC