  • 11. Data: 2012-05-31 07:51:41
    Temat: Re: Zadaszenie tarasu
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik BQB napisał:

    > Skoro tak u Ciebie wieje, to może postaw elektrownie wiatrową jakąś :P
    > MSPANC

    Chyba nie chciałeś zasugerować, że taka elektrownia wiatrowa zastąpi
    zadaszenie na tarasie hahaha...

  • 12. Data: 2012-05-31 09:02:48
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    pozwoleń nie wydają gminy...

    pozdrawiam
    s_13

  • 13. Data: 2012-06-01 13:27:45
    Od: "Jarmiel" <j...@p...onet.pl>

    > A tak jestem skazany na koszty , a najgorsze że zadaszenie "trwałe" wcale
    > mnie nie cieszy , bo tak jak pisałem w salonie nie mam zbyt dużego
    > przeszklenia a dodatkowo tylko w jednym kierunku , a sam dom nie jest
    > optymlanie ustawiony ...

    Miałem podobnie (nie z wiatrem, ale z doświetleniem) i zrobiłem zadaszenie
    tarasu pergolowe a na to
    płyty z poliwęglanu komorowego. Teraz mogę siedzieć w deszczu na tarsie a w
    pokoju jest nadal jasno.

    Jarek

  • 14. Data: 2012-06-01 15:55:01
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

> [...]
    >tarasu pergolowe a na to
    >płyty z poliwęglanu komorowego. Teraz mogę siedzieć w deszczu na tarsie a w

    Zrezygnowałem ...

    Dostałem wycenę za "zabudowę" tarasu 4x5m z zadaszeniem z płyt PCV falistych
    około 3500zł .Zadaszenie prymitywne (4 słupy i zadaszenie) , bez żadnych
    dodatków ...

    Niestety takie zadaszenie przypomina mi szopę :( a zadaszenie z poliwęglanu
    przystanki autobusowe :(

    Chciałem z dachówki , aby wyglądało jak reszta domu ale niestety nie da sie
    bo za małe pochylenie ...

    Po rozmowie z żoną zdecydowaliśmy się że jednak rezygnujemy z takiego
    zadaszenia bo tak naprawdę nikomu z nas tak naprawdę do końca się takie
    zadaszenie nie podoba ...
    Najbardziej podoba mi się zadaszenie w bryle domu ...

    Chyba jednak zaryzykuję i kupię markizę ...

  • 15. Data: 2012-06-02 16:01:39
    Od: "Majka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    4CX250 <t...@p...ornet.pl> napisał(a):

    > Mam parasol ale też mnie często wkurza. Wymysliłem więc że sam zrobię
    > zadaszenie z... płótna żaglowego.

    A czy taki materiał, płótno, będzie chronić przed opadami, tzn. przed
    deszczem, czasem burzą w lecie?
    Czy jest to materiał nieprzemakalny, czy tylko chroni od słońca
    przepuszczając przez siebie wodę?

    Majka

  • 16. Data: 2012-06-12 12:45:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Majka wrote:

    > A czy taki materiał, płótno, będzie chronić przed opadami, tzn. przed
    > deszczem, czasem burzą w lecie?
    > Czy jest to materiał nieprzemakalny, czy tylko chroni od słońca
    > przepuszczając przez siebie wodę?

    zależy jakie dasz płótno czy tworzywo...

    można kupić płótno impregnowane albo membranę z jakiegoś tworzywa sztucznego
    wodoodpornego.

  • 17. Data: 2014-04-03 20:42:09
    Od: w...@o...pl

    W dniu niedziela, 27 maja 2012 19:01:12 UTC+2 użytkownik Albercik napisał:
> [...]
    w Strzelinie zamówiem przez telefon wysyłkowo ,i sie z dziwiłem co do jakości
    zadaszenia bo po naprężeniu jest tak stabilne i silne ze wymiekam ,płaciłem 70zł za
    m2,z materiału namiotowego ,ale z materiałów żaglowych robią za 100złm2 a z materiału
    z markiz 120 złm2 ,słupki sobie wmurowałem stalowe i mam za małe piniążki mam
    zadaszenie super ,goście co przyjdą są w szoku,po prostu wyszło zajebiście.
    pozdrawiam. Lokalizacja
    ul. PRACOWNIA ART. STRZELIN ul.Pocztowa 14 501569138 g...@i...eu wysyłamy na
    całą polske
    Strzelin
    woj. dolnośląskie są na gratce i na tablicy

  • 18. Data: 2014-04-03 21:45:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 kwietnia 2014 20:42:09 UTC+2 użytkownik w...@o...pl napisał:
    >wysyłamy na całą polske