  • 11. Data: 2018-07-15 22:34:34
    Temat: Re: Zakrycie pionów kanalizacj przed tynkowaniem
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 14.07.2018 o 11:54, Marek pisze:
    > Serio, tynk będzie się trzymał piany?

    Wszystkie podejścia pionowe do baterii i kranów zapianowane grubo, a na
    to poszedł tylko tynk gipsowy - wszystko się trzyma i nic nie pęka.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 12. Data: 2018-07-16 17:32:05
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 15 lipca 2018 02:09:52 UTC-5 użytkownik abomito napisał:
    > Witam.
    > Jeżeli te bruzdy są głębokie, to może wystarczy je zapchać papierem. Tu również
    chodzi o to, żeby drgania i naprężenia z instalacji nie przechodziły na tynk,bo to
    nie pomaga. Druga rzecz: awarie.wyciąganie jakiejkolwiek instalacji,zarówno z tynku,
    jak z pianki przyjemne nie jest. A papier ? Lekko odkujesz tynk i wydłubujesz palcem.
    Nie uszkadzając przewodów.
    > Pozdro.abomito

    Papiery i pianki maja to do siebie ze i robale i gryzonie latwo w nich wedruja.

    W zaleznosci od skali paranoi to sugerowal bym albo dodac przynajmniej wate stalowa
    albo nie za gruba warstwe gipsu/tynku z lub bez tluczonego szkla (do kupienia piasek
    szklany na allegro).

    U siebie takie przepusty zrobilem z rury pcv 110mm do ktorej luzno wpuscilem reszte
    instalacji. Na obu koncach takiej rury nawtykalem waty stalowej.

  • 13. Data: 2018-07-16 17:33:30
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 16 lipca 2018 10:32:06 UTC-5 użytkownik s...@g...com
    napisał:
> [...]
    albo nie za gruba warstwe gipsu/tynku z lub bez tluczonego szkla (do kupienia piasek

    Mam na mysli punkty wejsciowe w taka bruzde, nie w calosci. Papier jako taki jest ok,
    Byle odciac zwierzom opcje wejscia w te przestrzen.

  • 14. Data: 2018-07-17 10:39:01
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Można potem zatynkowac...