    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Zawór do spłuczki kompaktowej
    Date: Sat, 26 Nov 2016 17:21:31 +0100

    Mam "kompakcik" sprzed kliku lat, do którego nie umiem znaleźć części
    zamiennych.
    O ile zawór z pływakiem do nalewania wody nie jest problemem, bo pasuje
    (prawie) każdy, to gorzej jest z zaworem spustowym. Wymiana uszczelki na
    nową miękką (dorabiana) i czyszczenie powierzchni przylgowych niewiele
    pomaga. Cieknie mniej lub więcej, a wody szkoda.
    Tutaj pytanie do Was: czy każdy kompakt jest inny i mam się rozglądać za
    wymianą całości, czy jednak jest szansa zdobyć nowy zawór spustowy?
    Mój jest prawdopodobnie czeski, model "Standard".
    Jacek