  • 41. Data: 2009-08-01 19:55:47
    Temat: Re: Zdje;cia Chin'skiego bloku który sie; przewróci?
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Kris" napisał:
    > Widziałem podawałeś wcześniej na grupie tylko wtedy byłeś Gargamel
    > chyba;)))

    gargamel? nie znam gościa!:O)
    ale słyszałem o nim, u nas straszy się nim smerfusie zeby nie chodziły do
    lasu:O)

    > http://www.youtube.com/watch?v=TkOMRmxLJ70

    dzięki, o to chodziło, masz u mnie piwo:O)

  • 42. Data: 2009-09-28 19:03:17
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h5289o$t92$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > gargamel? nie znam gościa!:O)
    > ale słyszałem o nim, u nas straszy się nim smerfusie zeby nie chodziły do
    > lasu:O)

    > dzięki, o to chodziło, masz u mnie piwo:O)

    Jak widzać dziewczynka o imieniu Michaił :)
    A swoją drogą myślicie, ze te Polskie to są lepsze ?
    W większości przypadków są to te same drzwi tyle, że posiadają naklejkę
    firmy, która zajmuje się ich sprzedażą i za naklejkę płaci się po 800-1000
    zł :)
    Tylko nieliczni producenci robią soline i prawdziwie anywłamaniowe drzwi,
    które posiadają wewnątrz kratownicę, ale takie to kosztują po 2-3 tys.

  • 43. Data: 2009-09-28 23:18:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek "Plumpi" pisze:

> [...]
    > Tylko nieliczni producenci robią soline i prawdziwie anywłamaniowe
    > drzwi, które posiadają wewnątrz kratownicę, ale takie to kosztują po 2-3

    Dziwisz się, że nieliczni? Ludzie idą do sklepu, widzą drzwi
    "antywłamaniowe" za 600zł (za drzwi, framugę, klamkę i kompletne zamki)
    i się pytają, czy nie ma jakichś tańszych...

  • 44. Data: 2009-09-30 07:30:16
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Rozwal (Ty osobiście) takie za 600 zł to pogadamy.
    JaC

    -----