  • 1. Data: 2009-07-25 07:26:49
    Temat: kupno kafelek (glazury) do lazienki
    Od: "Gregory Moron" <g...@w...pl>

    Witam,
    gdzie w Trojmiescie, najlepiej okolice Gdyni, sa sklepy z kafelkami?
    Szukam w kolorze granatowym na sciane.
    W obu Castoramach i Obi juz bylem i akurat w odcieniach ciemno
    niebieski/granatowy jest b. slabo.

    Moze sa jakies specjalistyczne tylko z kafelkami? Jakis "Swiat kafelek" :)
    na przyklad?

    Pozdro
    Grzegorz

  • 2. Data: 2009-07-25 08:18:50
    Temat: Re: kupno kafelek (glazury) do lazienki
    Od: fenzyyy <f...@g...com>

    > Moze sa jakies specjalistyczne tylko z kafelkami? Jakis "Swiat kafelek" :)
    > na przyklad?

    Wema np w Rumi. jak jedziesz do wejherowa z gdyni po lewej
    stronie.niedawno otwarta i troche tam mają tego :)

  • 3. Data: 2009-07-26 13:11:26
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    > Moze sa jakies specjalistyczne tylko z kafelkami? Jakis "Swiat kafelek" :)
    > na przyklad?

    Ja swoje ciemnoniebieskie (morskie) i pomarańczowe zamawiałem w ciemno z
    katalogu. Nie było nawet żadnej próbki. Generalnie może być tak że kafelek w
    "śmiałych" kolorach może nie być na składach nawet w charakterze próbek.
    Ja wybrałem serię majolica z Tubądzina w kolorach jak wyżej. Działo się to
    wszystko na Śląsku ale to chyba nie ma większego znaczenia bo raczej
    wszędzie jest podobnie.
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2009-07-26 21:40:56
    Od: "Pablo Puertorican" <p...@o...pl>

    uwazaj jak beda ci je wydawac
    w marketach pracuja kretyni - moga ci wydac plytki z roznych partii ktore
    beda sie nieznacznie roznily odcieniem, co zobaczysz po polozeniu. Blagam
    zwroc na to uwage (zczytaj numery z opakowan plytek)

    Maciek

  • 5. Data: 2009-07-27 11:09:52
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gregory Moron" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Szukam w kolorze granatowym na sciane.
    > W obu Castoramach i Obi juz bylem i akurat w odcieniach ciemno

    Njaczęsciej i tak mają tylko na ekspozycji próbkę i trzeba zamawiać i czekać
    na dostawę.