  • 1. Data: 2009-07-24 21:43:33
    Temat: zakichany niewybudowany komin!
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    Hej,

    Nie montujcie pomp ciepla! Ja przez to nie wybudowalem drugiego komina
    w kotlowni, chociaz fundament zostal. No i tak wyszlo, ze akurat nad
    tym cholernym fundamentem kominowym wyszedl mi glowny pion
    kanalizacyjny, ktorego trzeba wyprowadzic przynajmniej te 80cm pod
    poziomem terenu ;) W efekcie czego przyszlo mi dzisiaj skuwac zbrojony
    fundament (polaczony z lawami) z B20 wielkosci jakies 80 x 40 i
    wysokosci 40cm. Takze mowie Wam - pompy ciepla to zly pomysl, tylko
    roboty sobie narobicie haha ;))

    A tak powaznie to padam na pysk - oprocz tego trzebabylo wykuc dziure
    na rure fi160 w najszerszej lawie jaka mam w chaupie, bo w lawie o
    szerokosci 60cm. Jeden pikol z wypozyczalni wysiadl po godzinie roboty
    (byl juz jakis zdechlakowaty), drugi jaki dostalem w zamian wazy chyba
    z 20kg i cieeeezko sie nim robi (przeznaczony raczej to skuwania
    posadzek niz kucia w "poziomie" ;)

    I pomyslec, ze wystarczylo pomyslec (...) na etapie wylewania law
    gdzie bedzie kanaliza i wstawic tam kawalek rurki fi200 ehhhhh... :)
    Niech to bedzie puenta i sensem tego posta, dla potomnych ;) Ide
    spac :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 2. Data: 2009-07-25 08:08:42
    Temat: Re: zakichany niewybudowany komin!
    Od: fenzyyy <f...@g...com>

    nie wszyscy muszą skuwać fundamenty ,żeby sobie kanalize robić w
    domu:]
    U mnie np jak ekipa kładła rury kanalizacyjne to sami mi
    doradzili ,żeby zrobić więcej punktów i tak np w łazience mam 5,w
    kuchni 2,kotłownia 2. wszystko mam z rury fi110 a główne wyprowadzenie
    ze 160. kosztowało to niewiele więcej ale można manipulować.oczywiste
    jest ,że błędów się ni uniknuie a część rzeczy wychodzi w praniu ale
    mogłeś przewidzieć ,że w przyszłosci będziesz kładł kanalize w
    domu...tynki tez pierw kładziesz a później myslisz o elektryce :D ?
    pozdr

  • 3. Data: 2009-07-25 08:17:44
    Od: "Jan Werbinski" <j...@j...com>

    > I pomyslec, ze wystarczylo pomyslec (...) na etapie wylewania law
    > gdzie bedzie kanaliza i wstawic tam kawalek rurki fi200 ehhhhh... :)

    Po co myslec?
    Nie miales tego w projekcie???

    --
    Jan Werbinski O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/

  • 4. Data: 2009-07-25 08:29:12
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Jan Werbinski" <j...@j...com> napisal w
    wiadomosci news:h4ef7c$2d1$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Uzytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    >
    > Po co myslec?
    > Nie miales tego w projekcie???

    Janku zapytam Ciebie: Budowales kiedys dom?
    Chyba nie;))
    Projekt to projekt a budowa to budowa.
    Nie wiem czy jest ktos kto ma instalacje wyklonane dokladnie tak jak w
    projekcie;))

    Krzysiek

  • 5. Data: 2009-07-25 08:32:07
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 25 Lip, 10:17, "Jan Werbinski" <j...@j...com>
    wrote:

    > Po co myslec?
    > Nie miales tego w projekcie???

    Ha, ha ;)

    Moj projekt kosztowal 1,5k pln i to jest naprawde PROJEKT czyli trzy
    rzuty kondygnacji i cztery boczne elewacje + 50 stron materialow o
    niczym :-))) Zreszta, lazienke na poddaszu zrobilem ostatecznie w
    zupelnie innym miejscu wiec projekt na nic by sie nie przydal i
    wszystko trzebaby i tak po swojemu przerabiac ;-)

    Przy stropach bylem juz madrzejszy i wszedzie powstawialem rury na
    przepusty pod kanalize / wode / wentylacje mechaniczna / odkurzacz
    centralny / rurki do ogrzewania etc. Przy lawach jeszcze nie bylo
    koncepcji gdzie bedzie szambo, czy bedzie oczyszczalnia etc :-) Wyszlo
    w praniu!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2009-07-25 08:33:11
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 25 Lip, 10:08, fenzyyy <f...@g...com> wrote:
    > nie wszyscy muszą skuwać  fundamenty  ,żeby  sobie kanalize robić w
    > domu:]

    Ja mysle ze jednak gro z budujacych to robi ;-)

> [...]
    > mogłeś przewidzieć ,że w przyszłosci będziesz kładł  kanalize w
    > domu...tynki tez pierw kładziesz a później myslisz o  elektryce :D  ?

    Mam juz wszystkie instalacje (procz wentylacyjnej) i tynki, tutaj
    wszystko poszlo na szczescie gladko :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2009-07-25 08:55:09
    Od: "Gosia" <m...@p...onet.pl>

    A dlaczego jestes przeciw pompom ciepla?
    Gosia

  • 8. Data: 2009-07-25 08:59:32
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Gosia" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >A dlaczego jestes przeciw pompom ciepla?

    Bo nie musial komina murowac;))

    Krzysiek

  • 9. Data: 2009-07-25 09:01:24
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Uzytkownik "Gosia" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >
    > Bo nie musial komina murowac;))

    I siekiere będzie musiał jeszcze kupić;))

    Krzysiek

  • 10. Data: 2009-07-25 09:05:58
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    kris pisze:

    > I siekiere będzie musiał jeszcze kupić;))

    hahah ha :) No i salon przerobic na kotlownie :)

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...