  • 1. Data: 2009-07-24 13:11:45
    Temat: Podłoga szwedzka-prawidłowy montaż
    Od: "giguch" <g...@g...pl>

    Witam
    Gdzie w necie moge poszukać dokładnych porad dotyczących montażu "podłogi
    szwedzkiej"?
    Niby wiadomości dużo ale wszystkie rady takie same i wiadomości zdawkowe...
    Dodam że chciałbym kłaść parkiet na stropie drewnianym-stara podloga.Pod
    panele kupilem maty wygluszające Steico (zielone).Jak mam te maty kłaść pod
    panelami?Słyszałem że układa się je w stosunku 45 stopni do przebiegu
    paneli.Czy moge je kłaść prostopadle lub równolegle?
    pozdrawiam