  • 1. Data: 2009-07-23 21:57:56
    Temat: Narzutnica reczna, baranek
    Od: "AreK" <r...@p...onet.pl>

    Kupiłem taka narzutnice na korbke z blaszkami. Chce nałożyć baranek na starą
    sciane zagruntowana unigruntem, na zewnątrz budynku. Moje pytanie, jakie
    proporcje zaprawy do tego baranka, (piasek wapno cement) I jakiej
    konsystencji ma być ta zaprawa?
    Pozdrawian
    arek

  • 2. Data: 2009-07-24 09:05:21
    Temat: Re: Narzutnica reczna, baranek
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    On 23 Lip, 23:57, "AreK" <r...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > sciane zagruntowana unigruntem, na zewnątrz budynku. Moje pytanie, jakie
    > proporcje zaprawy do tego baranka, (piasek wapno cement) I jakiej

    1. Kup sobie gotowy tynk.
    2. Nie lepiej było od razu kupić tynk baranek?

    pozdrawiam
    Sebastian

  • 3. Data: 2009-07-24 09:38:40
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    czupakabra pisze:

    > 1. Kup sobie gotowy tynk.
    > 2. Nie lepiej było od razu kupić tynk baranek?
    >
    > pozdrawiam
    > Sebastian

    Do takiego nakrapiania stosuje się tzw. TARABONĘ, kupić to teraz ciężko
    ale popytaj, biały kolor możesz zrobić sam ale jaka receptura nie wiem -
    zapytaj starych tynkarzy oni Ci powiedzą

    Ariusz

  • 4. Data: 2009-07-24 21:58:10
    Od: "AreK" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AreK" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > starą sciane zagruntowana unigruntem, na zewnątrz budynku. Moje pytanie,
    > jakie proporcje zaprawy do tego baranka, (piasek wapno cement) I jakiej
    Jaka konsystencja ma być tej zaprawy, do tej narzutnicy???

  • 5. Data: 2009-07-25 07:31:52
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    wiadomościnews:h4amcu$t8a$1@news.onet.pl...> Kupiłem taka narzutnice na korbke z
    blaszkami. Chce nałożyć baranek na

    > Jaka konsystencja ma być tej zaprawy, do tej narzutnicy???

    Odpowiednia do uziarnienia które chcesz uzyskać.