  • 1. Data: 2009-07-23 18:01:06
    Temat: Jak zacząc od dołu ścianę z silki
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Od czego zacząć budowę muru zewnetrznego(ściana jednowarstwowa 18 cm z
    ociepleniem 15 cm styropianu)
    z silki aby zmniejszyc mostek cieplny w przejściu w fundamenty(silka dobrze
    przewodzi ciepło). Silka typu CP ( o polepszonej izolacujności cieplnej)
    jest w polsce niedostepna - mozna ja ewentualnie przywieźć z Niemiec.
    Beton komórkowy jest troche kiepskim materiałem mechanicznie i
    wytrzymalościowo w porównaniu z silką.
    Może protherm ? albo inne sugestie? Konkretnie chodzi tylko o jedna warstwe
    bloczczków na ścianie fundamentowej, potem juz w góre silka

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com

  • 2. Data: 2009-07-23 20:16:33
    Temat: Re: Jak zacząc od dołu ścianę z silki
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    mirek wrote:
> [...]
    > Może protherm ? albo inne sugestie? Konkretnie chodzi tylko o jedna
    > warstwe bloczczków na ścianie fundamentowej, potem juz w góre silka

    olać sprawę, przecież fundament też jest ocieplony.

    kupić bloczki z Ytonga o dużej wytrzymałości grube na 10cm

    sprawdź sobie w katalogu, te bloczki będa tylko na zamówienie, wiem bo z
    nich robiłem pierwszą warstwę pod scianę 1W z Ytonga