  • 1. Data: 2009-07-23 06:25:22
    Temat: Koszt prostego domu
    Od: "Orion" <o...@p...onet.pl>

    Witam!

    Znalazłem prosty projekt domu jednorodzinnego http://www.tinyurl.pl?FWDQPbRy

    Dom parterowy, niepodpiwniczony, bez poddasza. Kształt prostokąta, w środku
    zero ścian nośnych.

    Jaki może być minimalny koszt budowy takiego domu? W jakiej kwocie da się
    zamknąć budując w systemie gospodarczym?

    Pozdrawiam!

    Marek

  • 2. Data: 2009-07-23 08:06:11
    Temat: Re: Koszt prostego domu
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Orion" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jaki może być minimalny koszt budowy takiego domu? W jakiej kwocie da się
    > zamknąć budując w systemie gospodarczym?

    Zapraszam do mnie o ile technologia odpowiada
    mam sporo podobnych projektow (chyba ladniejszych)
    aktualne wyceny wiekszosci z nich sa wpisane na stronie
    garaz zawsze mozemy doprojektowac
    a budujac samemu powinno sie zmiescic ponizej 100k pln
    standarty wykonania znajdziesz w zakladce ceny
    ale to tez do ustalenia co robimy
    pozdrawiam

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-07-23 08:13:39
    Od: "Adam" <k...@o...pl>

    Witaj

    Jak będziesz tak samo budował jak jesteś spostrzegawczy to szkoda się za to
    brać (sory za zgryźliwość)
    Popatrz dobrze na podanej stronie a znajdziesz w dolnej części kosztorysy w
    dwóch wersjach (PDF i EXELU)
    Ceny masz podane a nawet możesz pokombinować i dostosować je do lokalnych w
    Twoim miejscu zamieszkania

    pozdrawiam
    Adam

  • 4. Data: 2009-07-23 14:50:42
    Od: "Ulf" <d...@w...pl>

> [...]
    >
    > Jaki może być minimalny koszt budowy takiego domu? W jakiej kwocie da się
    > zamknąć budując w systemie gospodarczym?

    Przeciez masz kosztorys na stronie, zastanowi sie w jakims stopniu jestes w
    stanie sam wybudowac ten dom i idejmij ta czesc robocizny od calej sumy.

  • 5. Data: 2009-07-23 15:33:06
    Od: "Marek" <orion000(tnij)@poczta.gazeta.pl>

    > Przeciez masz kosztorys na stronie, zastanowi sie w jakims stopniu jestes
    > w stanie sam wybudowac ten dom i idejmij ta czesc robocizny od calej sumy.

    Wiem, że jest kosztorys. Ale pewnie można w nim zastąpić pewne materiały
    innymi, tańszymi. Może coś jest niepotrzebne. Co powinienem doliczyc?
    Czy da się zejść z tej ceny 115tys?

    Pozdrawiam!

    Marek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4267
    (20090722) __________

  • 6. Data: 2009-07-23 16:21:38
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > Wiem, że jest kosztorys. Ale pewnie można w nim zastąpić pewne materiały
    > innymi, tańszymi. Może coś jest niepotrzebne. Co powinienem doliczyc?
    > Czy da się zejść z tej ceny 115tys?

    To jest cena "do zamieszkania" :) Tu nie ma z czego schodzic - to trza
    podwyzszac.
    Przyjmij sobie na spokojnie 2000zl/m2 i w tym masz bardzo duze szanse sie
    zmiescic 'ze wszystkim'. TO co zaoszczedzisz/utargujesz/wykonasz sam tylko
    poprawi twoj nastroj. Nastawiac sie jednak wg mnie powinienes na taki
    wlasnie koszt okolo 2000zl/m2 - przynajmniej u paru znajomych wyszlo cos w
    tych granicach a i u mnie powoli sie do tego zbliza.

    Kane

  • 7. Data: 2009-07-23 16:26:15
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Kane pisze:

> [...]
    > taki wlasnie koszt okolo 2000zl/m2 - przynajmniej u paru znajomych
    > wyszlo cos w tych granicach a i u mnie powoli sie do tego zbliza.

    Mnie tez taka kalkulacja podobnie wychodzi. Jednak bardzo duzo zalezy od
    kocowego etapu wykanczania. Bo tu rozpietości cenowa są potężne. Można
    kupic płytki po 15zl albo 200zl za m2

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 8. Data: 2009-07-23 16:38:11
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    RudeBoy pisze:

    > Mnie tez taka kalkulacja podobnie wychodzi. Jednak bardzo duzo zalezy od
    > kocowego etapu wykanczania. Bo tu rozpietości cenowa są potężne. Można
    > kupic płytki po 15zl albo 200zl za m2

    A i mnie ze wstępnych kalkulacji coś koło tego wychodzi - mam użytkowej
    powierzchni ok 138 m2, a z kosztem budowy myślę wylądować w granicach
    trzystu tysięcy... Zobaczymy jak wyjdzie w praniu.

    pozdr
    robercik-us

  • 9. Data: 2009-07-23 17:39:12
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    robercik-us pisze:

    > A i mnie ze wstępnych kalkulacji coś koło tego wychodzi - mam użytkowej
    > powierzchni ok 138 m2, a z kosztem budowy myślę wylądować w granicach
    > trzystu tysięcy... Zobaczymy jak wyjdzie w praniu.

    No to powodzenia. Ja jak zaczynalem budowac i liczylem... to niestety
    pomylilem sie o 30% :) Teraz jak cos kosztorysuje to sobie taka poduszke
    +30% zostawiam :)

  • 10. Data: 2009-07-23 18:28:45
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    RudeBoy pisze:

    > No to powodzenia. Ja jak zaczynalem budowac i liczylem... to niestety
    > pomylilem sie o 30% :) Teraz jak cos kosztorysuje to sobie taka poduszke
    > +30% zostawiam :)

    He... ja już z poduszką wyliczam na jakieś trzy stówy. Jasne, że będzie
    jeszcze teren do zagospodarowania..., jakieś szczegóły, które najwięcej
    kosztują w kwestii wyposażenia i takie tam..., ale ceny u mnie nieco
    odbiegają od tych, o których mówi się głośno, bo to głęboka prowincja,
    że tak powiem... :-)