  • 1. Data: 2009-07-24 11:41:25
    Temat: Jak walczyć z mrówkami.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Na działce narobiło mi sie dużo mrowisk które włażą do domu.
    Jak z nimi skutecznie walczyć ?.

    P.S. Przeszukałem archiwum na występowanie słów "mrówki" "mrówkami" i
    nic....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2009-07-24 11:51:15
    Temat: Re: Jak walczyć z mrówkami.
    Od: spp <s...@o...pl>

    Endriu pisze:

    > Na działce narobiło mi sie dużo mrowisk które włażą do domu.
    > Jak z nimi skutecznie walczyć ?.
    >
    > P.S. Przeszukałem archiwum na występowanie słów "mrówki" "mrówkami" i

    Zajrzyj tu:

    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=jak+walczy%C4%87
    +z+mr%C3%B3wkami&lr=&aq=f&oq=
    ;)
    --
    spp

  • 3. Data: 2009-07-24 12:02:25
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Zajrzyj tu:
    >
    > http://www.google.pl/search?hl=pl&q=jak+walczy%C4%87
    +z+mr%C3%B3wkami&lr=&aq=f&oq=

    Dużo informacji, ale która z nich jest skuteczna ?

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2009-07-24 12:04:38
    Od: spp <s...@o...pl>

    Endriu pisze:

    +z+mr%C3%B3wkami&lr=&aq=f&oq=

    > Dużo informacji, ale która z nich jest skuteczna ?

    Sądzisz, że wiarygodność informacji co do skuteczności będzie tutaj inna
    niż tam?

    --
    spp

  • 5. Data: 2009-07-24 13:23:43
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Na działce narobiło mi sie dużo mrowisk które włażą do domu.
    > Jak z nimi skutecznie walczyć ?.

    Siłom i godnościom osobistom.

    pozdrawiam
    pluton

  • 6. Data: 2009-07-24 19:23:28
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "pluton" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Siłom i godnościom osobistom.

    Mrówkojadem.

    Albo zastosuj wzorem Gandiego bierny opór.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 7. Data: 2009-07-25 16:41:50
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Na działce narobiło mi sie dużo mrowisk które włażą do domu.
    > Jak z nimi skutecznie walczyć ?.

    Mrowki to bardzo pozyteczne stworzonka. Skoro sa znaczy maja co jesc.
    Powinenes sie zaniepokoic dlaczego i czym sa sie w stanie wyzywic.

    Walcz ze zrodlami pozywienia mrowek, a nie z mrowkami.

    sz.

  • 8. Data: 2009-07-26 02:39:55
    Od: "Tornad" <t...@v...pl>

    > Na działce narobiło mi sie dużo mrowisk które włażą do domu.
    > Jak z nimi skutecznie walczyć ?.

    A ostatnio zajmuje sie zwalczaniem roznych chorobek i przypadlosci. I
    twierdze, ze wiele z nich pochodzi z nowoczesnego odzywiania sie superspecjal
    oczywiscie produktami zywnosciowymi bogatymi w glutaminiany sodu,
    aspartamenty, kwaski cytrynowe i inne takie. Mam do tego celu dwa koty, ktore
    sluza nam nie tylko do towarzystwa lecz i testowania zywnosci. Jak moj kocor
    kielbasy sie nie czepi tylko wstrzasnie najpierw przednia a potem poprawi
    tylna lapa dajac mi tym do zrozumienia, ze sie tym gownem, ktore mu dalem,
    brzydzi, to my tez tego nie jemy... Pies wpieprza wszystko wiec nie ma
    problemu.
    Na mrowkach przetestowalem slodzik, to nie jest chyba saharyna lecz jakas
    wieksza zaraza, ktora serwuja tu jako cukier bezkaloryczny przeznaczony dla
    grubasow.
    Jest to bardzo tanie, 100 opakowanieczek wielkosci pol torebki herbaty,
    kosztuje pare dolarow. Jedno takie opakowanko sie rozsypalo, w domu byla
    klotnia, bo jak sie cukier rozsypie to klotnia pewna i o dziwo mrowki z domu
    znikly. Pojawily sie po okolo 2 miesiacach no to ja im juz swiadomie; macie
    nazryjcie sie, to jest podobno 100 razy slodsze od cukru, dwa opakowanka
    rozsypalem to tu, to tam, glownie obok sciezek, ktorymi wedrowaly. I od tej
    pory ich w domu nie widuje.
    Pomysl sprzedalem pani dochtor, u ktorej czesto pracuje, ta sama co ma ten
    poplamiony stol marmurowy. Mrowki miala nie tylko w domu lecz wqrwialy ja bo
    wynosily jej grunt z pod kamieni wkolo domu i te kamienie ulozone przez
    Meksykow bez grama podsypki piaskowej, klawiszowaly. Mrowki sie tez z pod nihc
    wyprowadzily bo juz kopczykow wokol tych kamieni nie robia. To byly mrowki tak
    okolo 1 cm dlugie. Ale takie male, milimetrowe zarazy, sie tego slodzika nie
    imaja i aktualnie jestem na etepie probowania roznych innych
    nowoczesnych "smakolykow". Z dotychczasowych doswiadczen wiem, ze kwasku
    cytrynowego, ktory aktualnie dodaje sie do chyba wszystkich sokow, dzemow i
    przetworow owocowych jako regulator kwasnosci - sie nie czepiaja. A wczesniej
    czytalem, ze kwas cytrynowy, syntetyczny oczywiscie, bo teraz wszystkie smaki
    juz syntetycznie potrafia produkowac, jest dla zdrowia bardzo szkodliwy. Co
    prawda nie powoduje cukrzycy czy innego rozmiekczenia kosci lecz normalnie
    oglupia, podobno ogranicza wyzsze czynnosci mozgowe i opoznia rozwoj umyslowy
    szczegolnie u dzieci... Mrowki sie oglupiac, jak cale spoleczenstwa, tak latwo
    nie daja.
    Ale nie chce siac wrogiej propagandy bo i tak malo ktory mi uwierzy a narazic
    sie jakiemus waznemu sasiadowi mozna... No i NTG.
    Pzdr.
    Torna

  • 9. Data: 2009-07-26 09:26:08
    Od: "Jarek M." <j...@w...pl>

    Witam

    Parę miesięcy wczesniej była tu dyskusja.
    Scream polecał FARATOX, co prawda na faraonki ale może to Cie naprowadzi na
    coś ciekawego.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 10. Data: 2009-07-26 21:17:29