  • 1. Data: 2009-07-25 19:27:00
    Temat: Zdje;cia Chin'skiego bloku który sie; przewróci?
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Witam
    Przez przypadek znalaz?em pare zdje;c' bloku o którym juz by?a tu dyskusja
    Tu link: http://halbot.haluze.sk/?id=5060
    Z tego co widac' to pe;k?o zbrojenie s?upów z.elbetowych na których on
    sta?, marna stal tam mieli. A blok tez. niczego sobie, jak policzy?em to
    wysz?o ze 12 pie;ter mia?.

    -----
    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2009-07-25 22:17:24
    Temat: Re: Zdje;cia Chin'skiego bloku który sie; przewróci?
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    Chyba cos nie tak bylo z projektme lub konstrukcja bo widocznie zostala
    zaklócona równowaga konstrukcji, albo ziemi aosiadla. Przeciez betonowe
    slupy przenosza ogromne ciezary w pionie bez problemu... w dodatku zbrojenie
    w srodku, wiec cos dziwnego musialo sie stac.
    Pytanie kto kupi mieszkania w tych co stoja??
    (i kupuj tu cos o dewelopera ;-P)

    --
    Mariusz

  • 3. Data: 2009-07-25 22:32:06
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaklócona równowaga konstrukcji, albo ziemi aosiadla. Przeciez betonowe
    > slupy przenosza ogromne ciezary w pionie bez problemu... w dodatku

    Kiki Wam zaraz zreferuje w czym problem. :-)

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2009-07-26 07:39:49
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Maniek4 pisze:

    > Kiki Wam zaraz zreferuje w czym problem. :-)

    Mówcie co chcecie... Ohydnie to wygląda... brrrr....

  • 5. Data: 2009-07-26 08:02:49
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Uzytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Z tego co widac' to pe;k?o zbrojenie s?upów z.elbetowych na których on
    > sta?, marna stal tam mieli. A blok tez. niczego sobie, jak policzy?em to

    Kilka tygodni i podniosa go;)))

    Kris

  • 6. Data: 2009-07-26 08:11:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomoœci
    >
    > Kiki Wam zaraz zreferuje w czym problem. :-)

    to imperialistyczna propaganda która ma na celu zdyskredytowanie wspaniałych
    osiągnięć gospodarki Chińskiej. osoba odpowiedzialna za opublikowanie tego
    zdjęcia już została ukarana (trafił do obozu resocjalizacyjnego, jego
    narządy można zamawiać pod adresem ....)

  • 7. Data: 2009-07-26 09:40:35
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Kiki Wam zaraz zreferuje w czym problem. :-)

    A może po prostu pracownikom, którzy budowali ten blok płacono paragonami ?
    ;D

  • 8. Data: 2009-07-26 12:18:45
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

> [...]

    > slupy przenosza ogromne ciezary w pionie bez problemu... w dodatku
    > zbrojenie w srodku, wiec cos dziwnego musialo sie stac.

    na fotkach widac, ze fundament wraz z lawa ma w sumie max 2 m wysokosci. To
    chyba ciut za malo jak na blok 12 pietr. No i najwyrazniej komus sie
    wydawalo tylko, ze dotarl tymi palami do gruntu nosnego.

    --
    pozdr Z.

  • 9. Data: 2009-07-26 12:31:22
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    JanuszK pisze:
> [...]
    > Z tego co widac' to pe;k?o zbrojenie s?upów z.elbetowych na których on
    > sta?, marna stal tam mieli. A blok tez. niczego sobie, jak policzy?em to

    Zastanawia mnie tylko dlaczego na dwóch zdje;ciach widac' za tym lez.a;cym
    blokiem inny - stoja;cy, natomiast na jednym tego bloku nie ma... O co
    chodzi? Fotomontaz., czy co? A moz.e zda;z.yli w mie;dzyczasie ten drugi juz.
    wywiez'c'? :-).

    Pozdr.
    robercik-us

  • 10. Data: 2009-07-26 13:06:39
    Od: "Jan Werbinski" <j...@j...com>

    Uzytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    > Kilka tygodni i podniosa go;)))

    To praktyczny naród.
    Raczej przemebluja mieszkania adaptujac umeblowanie do nowego ukladu
    pomieszczen.
    Np drabina do kuchni, lózko przestawic na sciane, lampa scienna bedzie teraz
    sufitowa i odwrotnie.

    --
    Jan Werbinski O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/