  • 1. Data: 2009-07-25 17:35:25
    Temat: wEŁNA MINERALNA
    Od: "SP2GUB" <s...@e...com.pl>

    Witam
    Jestem na etapie zakupu wełny mineralnej i włożenia jej między krokwie
    (grubość 16 cm) na poddaszu użytkowym - pełne deskowanie - . Czy ktoś może
    używał wełny jak w linku -

    http://www.allegro.pl/item689607327_welna_mineralna_
    isotherm_15cm_150mm_prom
    ocja.html, jak do tej pory w Elblagu, taniej jak 14.40 za 1 m2
    nie znalazłem a potrzebuje 250 m2.
    Jurek

  • 2. Data: 2009-07-25 17:52:18
    Temat: Re: wEŁNA MINERALNA
    Od: "M@tej" <k...@p...onet.pl>

    Jeżeli masz pełne deskowanie, to powinienes miedzy welna a deska zostawic
    przynajmniej 2 cm pustki wentylacyjnej.

    --
    Maciej

  • 3. Data: 2009-07-25 17:57:31
    Od: "SP2GUB" <s...@e...com.pl>

    Użytkownik "M@tej" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jeżeli masz pełne deskowanie, to powinienes miedzy welna a deska zostawic
    > przynajmniej 2 cm pustki wentylacyjnej.
    >

    > --
    > Maciej

    Mam pełne deskowanie ale wyjdzie tylko 1 cm bo krokwie mają wymiar 16 cm.
    Jurek

  • 4. Data: 2009-07-25 18:23:28
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > Jeżeli masz pełne deskowanie, to powinienes miedzy welna a deska zostawic
    > przynajmniej 2 cm pustki wentylacyjnej.

    Czy sa jakieś gotowe patenty jak zrobić dobrze tą pustkę?

    --
    Mariusz

  • 5. Data: 2009-07-25 19:16:39
    Od: "SP2GUB" <s...@e...com.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości

    > Czy sa jakieś gotowe patenty jak zrobić dobrze tą pustkę?
    >
    > --
    > Mariusz

    Myślę, że z czasem siła ciążenia zrobi ten dodatkowy centymetr i będzie 2
    cm.
    Ale czy ta wełna jest dobra, czy ktoś ją zastosował bo cena jest
    konkurencyjna

    Jurek

  • 6. Data: 2009-07-26 01:58:56
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "SP2GUB" <s...@e...com.pl> wrote in message

    > Myślę, że z czasem siła ciążenia zrobi ten dodatkowy centymetr i będzie 2
    > cm.
    > Ale czy ta wełna jest dobra, czy ktoś ją zastosował bo cena jest
    > konkurencyjna

    To nie ma żadnego znaczenia. Ważniejsze jest przemyślenie wentylacji połaci
    i wiatroizolacji od tej pustki. Ty musisz tam wygospodarować teraz ze 4cm
    aby po włożeniu wełny i lekkim naprężeniu drutów jeszcze ta przerwa tam
    była.
    Potrzebujesz wełny 12cm między krokwie, drutu wiązałkowego, gwoździ i
    membrany wiatroizolacyjnej. To na początek. Drugą warstwę wełny też bym dał
    12cm ale poziomo pod krokwie..