  • 1. Data: 2014-08-17 21:15:43
    Temat: Zdjęcie RTG elementu technicznego
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    Piszę na p.m.b, bo nie brak tu fachmanów od "różnych różności".
    Mam pewien element w osłonie ceramicznej i chciałbym go prześwietlić,
    aby zobaczyć, jak wygląda w środku. Chodzi konkretnie o ten jeden
    egzemplarz - porównanie z innym mnie nie interesuje. Element jest
    nierozbieralny i ma wielkość dużego długopisu.
    W przychodni lekarskiej mnie wysłali "na drzewo", nie chcą słyszeć o
    odpłatnym zdjęciu elementu nie będącego kawałkiem pacjenta.
    Macie jakieś pomysły?
    Jacek

  • 2. Data: 2014-08-17 21:33:00
    Temat: Re: Zdjęcie RTG elementu technicznego
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 sierpnia 2014 21:15:43 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

    > W przychodni lekarskiej mnie wysłali "na drzewo",
    A w prywatnym gabinecia RTG byłes?
    Raczej nie powinni robić problemów.

  • 3. Data: 2014-08-17 22:14:43
    Od: k...@g...com

> [...]
    >
    > W przychodni lekarskiej mnie wysłali "na drzewo", nie chcą słyszeć o
    >
    > odpłatnym zdjęciu elementu nie będącego kawałkiem pacjenta.

    Przychodnia weterynaryjna.

  • 4. Data: 2014-08-18 04:59:31
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    W dniu 2014-08-17 22:14, k...@g...com pisze:

    > Przychodnia weterynaryjna.
    To jest to! Dzięki
    Jacek

  • 5. Data: 2014-08-18 07:30:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 17.08.2014 21:15, Jacek pisze:

    > W przychodni lekarskiej mnie wysłali "na drzewo", nie chcą słyszeć o
    > odpłatnym zdjęciu elementu nie będącego kawałkiem pacjenta.
    > Macie jakieś pomysły?

    Prywatna przychodnia, weterynarz, stomatolog... chociaż ci ostatni to
    mają małe kalibry.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 6. Data: 2014-08-18 09:17:27
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    W dniu 2014-08-18 07:30, Andrzej Lawa pisze:
    > Prywatna przychodnia, weterynarz, stomatolog... chociaż ci ostatni to
    > mają małe kalibry.
    Stomatolog faktycznie był chętny ale miał za mały obrazek. Weterynarz
    jest rozwiązaniem, chociaż u nas na wsi nie ma i muszę jechać do
    wojewódzkiego miasta.
    Jacek