  • 1. Data: 2014-08-15 13:25:46
    Temat: regulacja okna
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Witam,
    Po 12 latach okno się przestało otwierać na uchył górą- klamki okna nie
    można ustawić w pionie do góry- jest wyraźny opór.
    Otwieram okno z klamką w poziomie na 2 cm i wtedy przestawiam klamkę okna
    do góry- uchył jest, z uchyłu się zamyka.
    Ale otworzyć normalnie nie można.
    Nie ma też mikrowentylacji i uchyłu częsciowego.

    Jak to wyregulować?
    Okucia Winkhaus.
    Tomek.

  • 2. Data: 2014-08-15 14:24:24
    Temat: Re: regulacja okna
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 15 sierpnia 2014 13:25:46 UTC+2 użytkownik Tomek napisał:

    > Jak to wyregulowaďż˝?
    >
    > Okucia Winkhaus.
    https://www.google.pl/webhp?sourceid=chrome-instant&
    ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=okucia%20winhaus%20regulacja

  • 3. Data: 2014-08-15 14:41:28
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    ps.com...
> [...]

    > Okucia Winkhaus.
    https://www.google.pl/webhp?sourceid=chrome-instant&
    ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=okucia%20winhaus%20regulacja

    Kochany, wpisać w google potrafie. Nie dziala jedna funkcja- uchyl a z nia
    mikrowentylacja.
    Jeslibys potrafil mnie naprowadzic na regulacje aby uchyl by z powrotem
    mozliwy a inne funkcje nieutracone- o to wtedy bylbym Ci bardzo wdzieczny.

    T.

  • 4. Data: 2014-08-17 14:42:45
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Tomek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mozliwy a inne funkcje nieutracone- o to wtedy bylbym Ci bardzo wdzieczny.

    W innym okuciu jak nie masz wyregulowanego okna mikrowentlacja nie zalapuje.
    Wiec na poczatek poustawiaj na zawiasach okno, czyli zadbaj o baze, bo po
    kilku latach moglo sie opuscic.

    Tmek

  • 5. Data: 2014-08-17 19:00:03
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości

    > W innym okuciu jak nie masz wyregulowanego okna mikrowentlacja nie
    > zalapuje. Wiec na poczatek poustawiaj na zawiasach okno, czyli zadbaj o
    > baze, bo po kilku latach moglo sie opuscic.
    >
    > Tmek

    Odrwanie na 3 mm okna od ościeżnicy pozwala zrobić uchył- klamka okna idzie
    do góry. Coś musiało się opuścić (lub wyciągnąć, rozregulować), skoro w
    jednym oknie tak jest a w innych nie.
    Muszę to jeszcze poobserwować.
    T.