  • 1. Data: 2011-05-03 12:52:39
    Temat: Zmiana miejscami okien dachowych
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Developer nie uwględnił mi zmiany w projekcie i mam w pokoju okno
    łazienkowe a w łazience pokojowe (jedno drewniane, drugie plastikowe).
    Jeszcze nie kupiłem i mogę "wydziwiać" przed zakupem.

    Okna sa takiego typu:

    http://www.fakro.pl/okna_dachowe/obrotowe/fts.php

    Nie wiem jak się je montuje, nie byłem przy tym.

    Zanim developer zasugeruje mi "zamiana tych okien to pikuś" chciałbym
    zapytać czy ktos może mi powiedzieć czy aby na pewno po takiej zamianie
    okna zachowają szczelność, np. jakaś obudowa nie jest możliwa do
    wykorzystania a jak się mimo wszystko wykorzysta to będą później
    przeciekać itd. Więc pytanie brzmi: czy okna tego typu można spokojnie
    zamienić miejscami czy tez raczej wymaga to zakupu ponownie osprzetu i
    mocowań? W instrukcji jest kilka rysunków pokazujacych wbijanie
    wkrętow/gwoździ i walenie młotkiem ;)

  • 2. Data: 2011-05-03 23:10:46
    Temat: Re: Zmiana miejscami okien dachowych
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 3 Maj, 14:52, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > zamienić miejscami czy tez raczej wymaga to zakupu ponownie osprzetu i
    > mocowań? W instrukcji jest kilka rysunków pokazujacych wbijanie

    Spokojnie zamienisz - jesli sa tych samych rozmiarow oczywiscie.
    Poprawialem jedno okno po moim dekarzu bo nie chcialo mi sie go
    wzywac, a trzebabylo szybko zadzialac (jedna strone o 1cm podniesc
    zeby bylo rowno) i takie wlasnie proste fakro FTS sciagnalem z dachu
    calkowicie w ciagu gora 15 minut, a robilem to pierwszy raz w zyciu :)
    A ja jeszcze tam mialem dodatkowe kolnierze uszczelniajace (z folii
    paroprzepuszczalnej) i izolujace (welna z jakiegos barana) ktorych
    normalnie nikt nie uzywa a ktore komplikuja caly proces montazu ;)
    pozdr.

    --
    Adam