  • 61. Data: 2020-12-09 16:35:36
    Temat: Re: Żywotność pompy ciepła
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 08 Dec 2020 21:35:24 +0100, Irek.N.

    > Mam od ch...a wody o temperaturze powiedzmy 20C,

    Masz koparkę kryptowalut chłodzoną cieczą? :D

    > a chcę ogrzać budynek i w tym celu potrzebuję powiedzmy do 30C.

    To będzie puszczane w podłogę, kalafiory czy w nagrzewnice?

    > Wypada więc wykorzystać 20C jako DZ i grzać nim GZ do 30C.

    Ale ta woda jest już ściekiem? Znaczy część chcesz wykorzystać na DZ i tym
    podgrzać pozostałą a potrzebną część? Przepraszam że tak się dopytuję, ale
    próbuję to sobie "zwyobraźnić". ;)

    > Dorwałem się do not dla pomp pozwalających na takie podłączenie. COP
    > wychodzi od 4.7 do 6.5 :) Podoba mniem siem.

    Jeśli będzie jak wyżej opisałem, to będziesz mieć wypas.

    --
    Pozdor
    Myjk