  • 1. Data: 2020-12-06 09:23:43
    Temat: jak się taka "temperówka" nazywa
    Od: Czesio Wesoły <z...@g...com>

    Dzień dobry wszystkim,
    Możecie powiedzieć ja się nazywa ta nakładka na wiertarkę z 4 min 36 sek filmu
    https://www.youtube.com/watch?v=YiHRYyBQyrw
    Jak rozumiem, to jakiś rodzaj frezu, ale nie potrafię znaleźć czegoś takiego w
    sklepach, bo nie wiem czego szukać.
    Pomożecie?

    pozdrawiam
    C.

  • 2. Data: 2020-12-06 13:13:33
    Temat: Re: jak się taka "temperówka" nazywa
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:33f80eeb-c815-4871-ac45-93beee8e7e3fn@googlegr
    oups.com>
    user Czesio Wesoły pisze tak:

> [...]
    > rozumiem, to jakiś rodzaj frezu, ale nie potrafię znaleźć czegoś
    > takiego w sklepach, bo nie wiem czego szukać. Pomożecie?

    po anglijsku tenon cutter

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce