  • 11. Data: 2012-02-07 08:23:42
    Temat: Re: a co szanowne towarzystwo na taki pomysł ???
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2012-02-06 22:57, Jackare pisze:
    > wg mnie fajna sprawa. Jak zawsze na przeszkodzie stoją biurwy, ale jak

    Pomysł widziałem już jakieś 5 lat temu.
    Facet opisywał swoje boje o wykonanie takiego domu wychodząc z
    założenia, że prawo wodne umożliwi mu zrobienie lokum bez wszystkich
    pozwoleń na budowę. Miał zrobić jednostkę pływającą, która zostanie
    przycumowana do brzegu.
    Element pływający projektowali mu w cementowni Górażdze. Miał mieć
    stosowną wyporność, komory na wodę i ścieki.

    --
    M.