  • 1. Data: 2011-10-31 17:47:24
    Temat: areożel - ktokolwiek stosował?
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    Witam,

    Czy ktokolwiek z Was miał doświadczenie z ociepleniem opartym na areożelu?

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 2. Data: 2011-10-31 21:33:03
    Temat: Re: areożel - ktokolwiek stosował?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 31 Paź, 18:47, Ireneusz Brycki <i...@g...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy ktokolwiek z Was miał doświadczenie z ociepleniem opartym na areożelu?

    Raczej nikt, bo nic podobnego nie istnieje ;)

    A jeśli chodzi o aerożel, to jeżeli staniał to być może ktoś macał,
    ale jeżeli jest nadal tak potwornie drogi jak kiedyś to przypuszczam
    że wątpię.

    L.

  • 3. Data: 2011-11-01 18:46:38
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-10-31 22:33, Lisciasty pisze:
    > Raczej nikt, bo nic podobnego nie istnieje;)

    No właśnie chyba istnieje bo znalazłem to:
    http://www.aerogels.pl/public/file/Wywiad%20APN%20w%
    20Izolacje%2010_2009.pdf

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 4. Data: 2011-11-01 19:26:23
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    Ireneusz Brycki <i...@g...pl> napisał(a):

    > No właśnie chyba istnieje bo znalazłem to:
    > http://www.aerogels.pl/public/file/Wywiad%20APN%20w%
    20Izolacje%2010_2009.pdf

    Pewno mu chodziło że aerożel jest a areożelu nie ma. Dobry interes sprzedawać
    powietrze w cenie 100 złotych za m2. ktoś zrobił folię pęcherzykową z
    metalizowanej folii. Jako izolacja termiczna dla budownictwa bije na głowę
    styropiany i inne takie.