  • 1. Data: 2009-06-19 10:03:49
    Temat: biały lakier do naprawy kafelka?
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    witam
    Czy ktoś się może orientuje na okoliczność istnienia lakieru
    pozwalającego przykrzyć odprysk czy przetarcie w białym
    kafelku?

    Znalazłem coś takiego jak spray do wanien "EPOXY DECO COLOR"
    ale mam wątpliwości czy się nada.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-06-19 10:41:26
    Temat: Re: biały lakier do naprawy kafelka?
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "dobrov" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Znalazłem coś takiego jak spray do wanien "EPOXY DECO COLOR"

    To raczej do wanien metalowych.

    Poszukaj czegoś w formie buteleczki z pędzelkiem
    do ceramiki łazienkowej.

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2009-06-19 12:18:44
    Od: "kiki" <n...@l...yt>

    "dobrov" <d...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > kafelku?
    >
    > Znalazłem coś takiego jak spray do wanien "EPOXY DECO COLOR"

    Posłuchaj, najłatwiej jest wykuć ten kafelek i wkleić nowy. To jest wbrew
    pozorom bardzo łatwe. Trzeba naciąć tylko fugę nożykiem z jednorazowymi
    ostrzami i silną ręką.
    Miałem nowy kafel w łaziencie z pęknięta glazurą i facio wymienił go w
    minutę.

  • 4. Data: 2009-06-19 12:20:23
    Od: "lukasz" <g...@o...pl>

    odświeżałem kafle ceramiczne

    na piecu kuchennym (były gładziutkie) lakierem akryl samochodowy

    nakładany wałeczkiem

    efekt świetny

    sam nie spodziewałem się ze wyjdzie tak dobrze :) !

  • 5. Data: 2009-06-19 12:49:47
    Od: "lukasz" <g...@o...pl>

    > Miałem nowy kafel w łaziencie z pęknięta glazurą i facio wymienił go w
    > minutę.

    pewnie, tylko w 98% przypadkow
    tego nowego kafla niema i
    nie sposób go kupic

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-06-20 16:29:27
    Temat: Re: bia
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    lukasz wrote:

    > pewnie, tylko w 98% przypadkow
    > tego nowego kafla niema i
    > nie sposób go kupic

    Może nawet by się dało ale mam tak dosyć tego partolonego na każdym kroku i
    przeciągającego
    się w czasie o 100% remontu, że wymiękam. Żadnego demontowania mebli, żadnego kucia.
    Nie chcę zostać psychopatycznym mordercą a ryzyko byłoby ogromne.

  • 7. Data: 2009-06-20 16:36:10
    Od: "lukasz" <g...@o...pl>

    nie dopytałem kafelek na scianie czy posadzce
    jesli na posadzce to nic nie przychodzi mi do głowy

  • 8. Data: 2009-06-20 18:56:06
    Od: "jarek d." <d...@-...pl>

> [...]
    > kafelku?
    >
    > Znalazłem coś takiego jak spray do wanien "EPOXY DECO COLOR"

    Może emalia w tubce do uzupełniania odprysków na emaliowanych
    zlewozmywakach, czy wannach by się nadała?

    jarek d.

  • 9. Data: 2009-06-22 08:09:37
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    lukasz pisze:
    > nie dopytałem kafelek na scianie czy posadzce
    > jesli na posadzce to nic nie przychodzi mi do głowy

    Na ścianie na szczęście.
    Ostatnio myslałem o ceramicznym lakierze do paznokci
    - google przede mną odkryło takie cuda i co ciekawe
    są różne "białe" do wyboru - da cię dopasować :)

    Nie wiem gdzie można dostać lakierki z pędzelkiem
    specjalizowane do łatania ubytków. W castoramie patrzyli
    na mnie jak na dziwaka kiedy zapytałem.

  • 10. Data: 2009-06-22 08:12:39
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    jarek d. pisze:

    > Może emalia w tubce do uzupełniania odprysków na emaliowanych
    > zlewozmywakach, czy wannach by się nadała?
    >
    > jarek d.

    takie coś?
    http://www.championcolor.com/produkty/emalia_zapra.h
    tm

    Czy to jest błyszczące? Właśnie takie powinno być.