  • 1. Data: 2009-06-19 11:13:36
    Temat: Jak znalezc kompetentnego wykonawce
    Od: "JaWojownik" <J...@p...onet.pl>

    Mieszkam w domu jednorodzinnym i nie mam nic wspólnego z budownictwem a

  • 2. Data: 2009-06-19 11:38:16
    Temat: Re: Jak znalezc kompetentnego wykonawce
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 19 Cze, 13:13, "JaWojownik" <J...@p...onet.pl> wrote:
    > Mieszkam w domu jednorodzinnym i nie mam nic wspólnego z budownictwem a

    A oto nowy tytuł posta który w tłumaczeniu brzmi: Jak rozpętałem III
    wojnę światową.

    Generalnie równie dobrze mógłbys zapytac o numery totka, które padną w
    najbliższym losowaniu :)

    Dużo czytać, dużo pytać i zrobić samemu to chyba jedyna skuteczna
    propozycja. Pozostałe to ruletka.
    Roboty masz takie że wymagają całego szeregu fachowców albo genialnej
    złotej rączki.
    Jeżeli znajdziesz jedna firme która może zrobic to wszystko i to
    dobrze to pewnie nie będzie tanio.
    Pewnie sporo firemek ogólnobudowlanych sie podejmie ale musisz ich
    pilnować, a żeby pilnowac to trzeba mieć wiedzę więc... dużo czytac,
    dużo pytać .... a jak juz sie umie to zrobić samemu :)
    Może znajdź firme która sie tego podejmie, spisz prostą umowę a
    później każdy etap konsultuj na tej czy innej grupie zamieszczając
    zdjęcia. Myślę że wówczas ilość popełnionych błędów będzie mniejsza.

    P.S.
    Sorki za żarty ale mam teraz jakis dziwny (czarny) humor.
    Pzdr
    QbaB

  • 3. Data: 2009-06-19 12:08:44
    Od: "kiki" <n...@l...yt>

    "QbaB" <Q...@g...com> wrote in message
    a.googlegroups.com...
    On 19 Cze, 13:13, "JaWojownik" <J...@p...onet.pl> wrote:

    >A oto nowy tytuł posta który w tłumaczeniu brzmi: Jak rozpętałem III
    >wojnę światową.

    Tak, zgadzam z przedmówcą. To jest II wojna światowa, nuklearna :-)
    Ciemno to widzę widzę :-)
    Lepiej rozbić zdjęcia u pokazywac nam do konsultacji :-)
    Coś tam podpowiemy, tocząc spory między sobą, ale na dobre wyjdzie :-)

  • 4. Data: 2009-06-19 12:42:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    JaWojownik wrote:
    > Mieszkam w domu jednorodzinnym i nie mam nic wspólnego z budownictwem

    robota jest tyle warta ile za nią zapłacisz

  • 5. Data: 2009-06-19 15:16:35
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaWojownik" <J...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mieszkam w domu jednorodzinnym i nie mam nic wspólnego z budownictwem a

    To ja powiem tak:
    podaj gdzie to trzeba zrobic, tak najpredzej ktos Ci poleci rzetelna firme.

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 6. Data: 2009-06-19 15:58:35
    Od: "JaWojownik" <J...@p...onet.pl>

    > robota jest tyle warta ile za nią zapłacisz

    Jak nie przepłacic?

  • 7. Data: 2009-06-19 15:59:41
    Od: "JaWojownik" <J...@p...onet.pl>

    > To ja powiem tak:
    > podaj gdzie to trzeba zrobic, tak najpredzej ktos Ci poleci rzetelna
    > firme.

    Płock i okolice

  • 8. Data: 2009-06-19 16:04:11
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    > Jak nie przepłacic?

    podaj zakres robot
    podaj gdzie
    wez zbierz ze 2-3 oferty i ci powiemy czy to drogo czy OK

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 9. Data: 2009-06-19 16:15:14
    Od: "JaWojownik" <J...@p...onet.pl>

> [...]
    > Lepiej rozbić zdjęcia u pokazywac nam do konsultacji :-)
    > Coś tam podpowiemy, tocząc spory między sobą, ale na dobre wyjdzie :-)
    W majowym numerze muratora czyli 5/2009 jest opis termomodernizacji
    modernizacji dachu płaskiego tyle że nie ma tam wszystkich szczegółów. Może
    są one oczywiste dla specjalisty. Jest tam np. poglądowy rysunek konstrukcji
    połaczenia dachu płaskiego ze scianami bocznymi. Chodzi o pogodzenie i
    zabezpieczenie warstwy izolacyjnej np 15 cm na dachu i warsty izolacyjnej 15
    cm scian bocznych - oraz o sposób zamocowania rynien. Jest tam pogladowo
    pokazane ze haki rynnowe zostały przymocowane do drewnianych prostokątnych
    belek wysunietych poza obrys budynku (z ociepleniem). Tyle ze nie jest dla
    mnie jasne:
    1. Jak długie sa te belki i jak są przymocowane do stropodachu. Przeciez
    chyba to powinno sie mocno trzymać. I powinno zabezpieczac przed wypadkiem
    jak ktos w przyszłosci wlezie na dach aby np. oczyscic rynny.
    2. Czy do płyty OSB (na tym rysunku jest na sciance czołowej pod rynną)
    mozna przybic siatkę podtynkową i położyć tynk? (bo chyba tak tam pokazano)
    3. Jak zrobić to połaczenie stropodachu ze scianami bocznymi jesli nie
    chciałbym zakładać od razu ocieplenia scian bocznych tylko kiedys w
    przyszłości. Pod warunkiem ze jednak jakoś to bedzie z zewnatrz wygladać i
    nie trzeba bedzie w przyszłości przerabiac stropodachu - zeby to ocieplenie
    scian bocznych wykonać.

  • 10. Data: 2009-06-19 16:51:00
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    > Płock i okolice

    poszlo na prv
    moze sie dogadasz
    ceny srednie ale gwarancja bardzo rzetelna

    Andrzej
    www.hana.com.pl